;
coinex

گوشی آیفون 7 در یکی از روزهای آخر شهریور رونمایی می شود

این احتمال وجود دارد که کمپانی اپل، مراسم رونمایی از گوشی آیفون 7 را در یکی از روزهای بین 12 تا 19 سپتامبر، برگزار کند.

این احتمال وجود دارد که کمپانی اپل، مراسم رونمایی از گوشی آیفون 7 را در یکی از روزهای بین 12 تا 19 سپتامبر، برگزار کند.

این خبر توسط ایوان بلاس و از طریق حساب توییتر او در آخرین ساعات روز گذشته منتشر شد؛ بلاس و منابع خبری او از سابقه ی خوبی در انتشار اطلاعات دقیق درباره ی گوشی های آینده برخوردار هستند. کمپانی اپل به طور معمول از گوشی های خود در ماه سپتامبر رونمایی می کند؛ سال گذشته، گوشی آیفون 6 اس نیز در 9 سپتامبر معرفی شده بود، بنابراین این احتمال چندان دور از ذهن نیست.

این خبر تنها چند روز بعد از تشخیص ایوان بلاس درباره ی گوشی های آینده، منتشر شده است؛ دستگاه های جدید همانند نسخه های آیفون 6 اس در اندازه های 4.7 و 5.5 اینچی عرضه شده و با نام های رمزی سونورا و دوس پالوس شناخته می شوند.

انتظار می رود که کمپانی اپل، نسل جدید گوشی های آیفون را تا آخر تابستان امسال معرفی کند؛ هرچند هنوز مشخص نیست که این دستگاه با نام آیفون 7 معرفی خواهد شد و یا اینکه از خانواده ی گوشی های آیفون 6 خواهد بود. برخلاف سال های گذشته، شایع شده که این کمپانی از استراتژی آپدیت tick-tock در سال 2016 استفاده نخواهد کرد. بنا بر گزارشات، کمپانی اپل قصد دارد به جای اجرای یک طراحی کامل، تغییرات تکراری را در دستگاه ها قرار داده و همزمان منتظر دستاوردهای تکنولوژی بماند.

اینطور که به نظر می رسد، طراحی های شماتیک و تصاویر لو رفته از گوشی آیفون 7 نیز با این برنامه ی اپل هم راستا بوده اند. به عنوان نمونه از این تغییرات کوچک می توان به برجستگی دوربین iSight، دوربین لنز دوگانه برای آفیون 7 پلاس و نوارهای آنتن با طراحی جدید اشاره کرد. تنها تفاوت بزرگ در مجموعه ی 2016، حذف جک هدفون 3.5 میلی متری و جایگزین کردن آن با پورت لایتنینگ است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: appleinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر