;
coinex

رویای اجرای اندروید روی آیفون به حقیقت پیوست

شرکت چینی Haimawen با عرضه ی MESUIT روش اجرای اندروید روی آیفون را یک گام پیش برده استاجرای اندروید روی آیفون با روشی جدید امکان پذیر شده و یک شرکت چینی محصولی تجاری برای این روش تولید کرده است.

طرفداران اندروید و IOS گاهی اوقات در مورد انتخاب سیستم عامل تلفن همراه اختلاف نظر دارند. اوایل سال جاری، یک توسعه دهنده به نام نیک لی بالاخره راهی یافت تا به مناقشه بر سر این دو پلت فرم پایان دهد. او روشی طراحی کرد که با استفاده از یک کیس سفارشی، دستگاه IOS  بوت دوگانه برای اندروید داشته باشد. این کیس حاوی یک مدار مجتمع است که یک نسخه ی اصلاح شده از اندروید مارشمالو را به همراه برنامه ای که به آیفون امکان بوت کردن به اندروید ios را می دهد، اجرا می کند.

همچنین گفتنی است که در حال حاضر شرکت چینی Haimawen با عرضه ی MESUIT روش اجرای اندروید روی آیفون را یک گام پیش برده است. مانند روش ابتدایی لی، این کیس چینی نیز حاوی سخت افزاری است که نسخه ای از پوسته ی MESUIT اندروید Ios را اجرا می کند. همچنین از یک برنامه ی سفارشی ساخته شده برای نمایش آیفون استفاده می کند. MESUIT یک باتری قابل جابجایی ١٧٠٠ میلی آمپر ساعتی یا ٢۵٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. همچنین با  ١۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی همراه است. این کیس یک شیار ثانویه نانو سیمکارت نیز دارد که باعث سهولت استفاده از اندروید می شود. البته MESUIT فاقد برخی از ویژگی های روش لی است. به طور مثال درگاه کارت حافظه ی میکرو اس دی، اچ دی ام آی و یا پورت USB سایز کامل ندارد. اما با اینکه کیس لی یک پروژه ی جالب به نظر می رسد، کیس MSEUIT ساخت شرکت Haimawan یک محصول تجاری است و برای خرید در دسترس کاربران علاقه مند قرار دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: businessinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر