;
coinex

مشاغل به تسخیر هوش مصنوعی در می آیند

مشاغل به تسخیر هوش مصنوعی در می آیندآیا می دانید هوش مصنوعی می تواند شغل فعلی شما را تسخیر کند؟ به طور مثال در حوزه ی طراحی وب، مشتریان می توانند دقیقا تعیین کنند که وب سایت آنها چه ظاهری داشته باشد، فانتری و رنگار رنگ و یا حرفه ای و رسمی باشد. هوش مصنوعی به شما این امکان را می دهد که هر جایی از آن استفاده کنید، همچنین حسی ایجاد می کند که گویی در مقابل یک انسان نشسته اید.

این روزها محققان هوش مصنوعی می توانند از کوهی از اطلاعات اینترنت استفاده کنند. در گذشته، تکنولوژی تنها نقش سرعت دهنده به مشاغل را ایفا می کرد، ولی به تازگی برنامه نویسی با هوش مصنوعی می تواند مشاغل درآمدزا را تسخیر کند.

BBC پیش بینی کرده است که نزدیک به 50 درصد از شغل های معمول تا سال 2035 در معرض اتوماسیون قرار می گیرند.

در ادامه مشاغلی که به تسخیر هوش مصنوعی درآمده اند را بررسی می کنیم:

طراح وب/ توسعه دهنده ی وب

اکنون دستیار هوش مصنوعی به نام Grid و همچنین نمونه های مشابه آن می توانند طراحی، برنلمه نویسی و بازطراحی و برنامه نویسی تکمیلی وب سایت ها را انجام دهند. این نوع دستیاران مجازی می توانند ایده و چند تصویر را بگیرند و نغییرات را بر اساس بازخوردهای انسانی اعمال کنند.

.

تجارت آنلاین

دستیار هوش مصنوعی Persado به طور بالقوه می تواند جایگزین بخش روابط عمومی شرکت ها شود. این دستیار کمپین های تبلیغاتی به راه می اندازد و پیام ها را برای هر کدام از مشتریان شخصی سازی می کند.

.

حسابداری

دیگر نیازی نیست که انسان ها اعداد را بررسی کنند. Smacc یک دستیار هوش مصنوعی حسابدار برنامه ریزی شده ی اتوماتیک است. این بات می تواند به صورت بالقوه 3 میلیون حسابدار ایالت متحده را از کارهای مرتبط بیکار کند.

.

روزنامه نگار

خلاقیت شما دیگر مورد نیاز نخواهد بود. بسیاری از منابع خبری مقاله هایی را منتشر می کنند که با استفاده از دستیار هوش مصنوعی Wordsmith نوشته شده است. Wordsmith می تواند اطلاعات زیادی را بخواند، موارد جالب آن را انتخاب کند و سپس یک گزارش موثر و خلاصه ارائه دهد.

.

تصحیح گر

دستیار مجازی هوش مصنوعی Bold ساختار جملات را بررسی می کند و اگر به دنبال بهبود ساختار جملات، وضوح و انتخاب مناسب واژگان باشید، کمک کننده است.

.

حقوق دان

ممکن است شرکتی که در آن کار می کنید یک بات به نام Ross بکار گیرد تا برای مشاوره ی حقوقی از آن استفاده کند. Ross یک حقوق دان هوش مصنوعی است که برای پاسخ دادن به سوالات حقوقی، سرچ کردن و نگه داشتن داده های اخیر که ممکن است بار دیگر بکار آیند، به کاربر کمک می کند.

.

دکتر

Babylon یک بات هوش مصنوعی دکتر است. این بات می تواند زبان ساده را برای تشخیص دریابد. همچنین می تواند یک گام جلوتر رود، با ردیابی موارد مربوط به سلامت عمومی می تواند از ابتلا به بیماری های آینده جلوگیری نماید.

.

روانشاسی

باتی به نام Ellie یک روانشناس هوش مصنوعی است که از احساسات افراد با خبر است. با استفاده از سنسوری شبیه به سنسور Kinect ، می تواند حرکات موزون فرد را دریابد و از روی زبان بدن کاربر واکنشی مانند یک روانشناس واقعی ارائه می دهد. به طور مثال لبخند می زند، سر تکان می دهد، شانه بالا می اندازد و دیگر واکنش هایی که یک انسان روانشناس در مقابل گوش دادن به عواطف شما نشان می دهد را به واسطه ی یک آواتار روی نمایشگر نشلن می دهد، به گونه ای که افراد این بات را به رقیب انسانی آن ترجیح می دهند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: venturebeat


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر