;
coinex

پیش خرید گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از 9 سپتامبر (شایعه)

گفته می شود که پیش خرید گوشی های آیفون 7 و ٖآیفون ۷ پلاس از ۹ سپتامبر (19 شهریور) آغاز خواهد شد.

ایوان بلاس مشهور در آخر هفته ی گذشته پیش بینی کرده بود که پرچمداران بعدی اپل در یکی از روزهای بین 12 تا 19 سپتامبر عرضه خواهد شد؛ کمی بعد از آن، او اعلام کرد که راه اندازی گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در 16 سپتامبر انجام خواهد شد. امروز نیز ایوان بلاس خبر دیگری را درباره ی گوشی آیفون ۷ در فضای اینترنت منتشر کرده است؛ اینطور که به نظر می رسد روند سفارش برای پیش خرید گوشی های بعدی اپل از 9 سپتامبر آغاز خواهد شد.

کمپانی اپل معمولا پیش فروش گوشی های آیفون را به چند روز بعد از معرفی رسمی دستگاه های خود موکول می کند؛ بدین ترتیب پیش بینی می شود که رویداد اپل در 6 سپتامبر برگزار شود. گوشی آیفون در سال گذشته در 9 سپتامبر رونمایی شد و پیش خرید آن از 12 سپتامبر آغاز شدٰ؛ در نهایت عرضه ی نهایی آن نیز به 25 سپتامبر موکول شده بود.

شهرت ایوان بلاس به دلیل انتشار اخبار و تصاویر گوشی های هوشمند اندرویدی قبل از رونمایی رسمی آنهاست. چند روز قبل از اینکه تاریخ انتشار گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس توسط او منتشر شود، او از نام رمزی این دو گوشی با عناوین Sonora و Dos Palos خبر داده بود.

به نظر نمی رسد که آیفون های امسال، به جز حذف جک هدفون در آنها از طراحی متفاوت و چشمگیری برخوردار شوند؛ در عوض گفته می شود که قابلیت ها و ویژگی های جدیدی برای آیفون ۸ که برای دهمین سالگرد تولد آیفون طراحی می شود، در نظر گرفته شده است. انتظار می رود که آیفون 7 در اندازه ی 4.7 اینچ با دوربین تقویت شده و مجهز به ثبت اپتیکال تصویر همراه باشد؛ این در حالیست که آیفون ۷ پلاس 5.5 اینچی احتمالا با سیستم دوربین دوگانه و رم 3 گیگابایتی همراه خواهد بود.

از دیگر شایعاتی که پیرامون گوشی های آیفون ۷  و آیفون ۷ پلاس منتشر شده می توان به تراشه ی A10 ساخت کمپانی TSMC، نوارهای آنتن جدید، وای فای و LTE پر سرعت، باتری بزرگ تر و حالت استاندارد 32 گیگابایتی اشاره کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: macrumors


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر