;
coinex

ویرایش ویدئو نیز به اپلیکیشن پریزما اضافه می شود

ویرایش ویدئو نیز به اپلیکیشن پریزما اضافه می شود

چند هفته ی دیگر علاوه بر ویرایش عکس، قابلیت ویرایش ویدئو نیز به اپلیکیشن پریزما که این روزها محبوبیت زیادی یافته است، اضافه می شود.

به تازگی می بینیم که اپلیکیشن پریزما یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های ویرایش تصویر شده است که با استفاده از الگوریتم های هوشمند و پردازش ابری قدرتمند تصاویر را به سبک های مختلف هنری تبدیل می کند.

ده ها افکت به صورت رایگان در این برنامه ارائه می شود که نتایج بسیار چشم نوازی برای کاربر به نمایش می گذارد و قطعا یکی از عوامل اصلی موفقیت پریزما است. همانطور که اشاره کردیم، این شرکت قصد دارد سرویس خود را توسعه دهد و قابلیت های آن را از ویرایش عکس، فراتر ببرد.

با توجه به گفته ی الکسی مویسینکوف، یکی از بنیانگذاران این شرکت، توسعه دهندگان اپلیکیشن پریزما در حال کار بر روی ابزار جدیدی هستند که به فایل های ویدئویی کوتاه، جلوه های بصری اضافه می کند.

پریزما می خواهد آنچه برای ویرایش عکس انجام داد برای ویرایش ویدئو نیز بکار بندد. تکنولوژی برای چنین ویرایشی در حال حاضر مهیاست، اما این شرکت نیاز به تنظیم زیر ساخت های آن برای حمایت بالاتر برای بارگزاری و ویرایش ویدئو دارد.

خوشبختانه، به زودی قابلیت ویرایش ویدئو به اپلیکیشن پریزما اضافه می شود. در واقع همانطور که اشاره کردیم، این شرکت گفته است که طی چند هفته ی آینده شاهد ویرایش ویدئو در اپلیکیشن پریزما خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر