;
coinex

ساعت هوشمند گیر S3 در نمایشگاه IFA معرفی می شود

ساعت هوشمند گیر S3 در نمایشگاه IFA معرفی می شودساعت هوشمند گیر S3 سامسونگ نیز مانند مدل سال گذشته یعنی گیر S2 دارای صفحه ی دایره ای خواهد بود و همچنین گفته شده است که در نمایشگاه IFA 2016 معرفی خواهد شد.

همانطور که می دانید هفته ی دیگر شاهد معرفی گلکسی نوت 7 سامسونگ خواهیم بود، به همین خاطر جالب است که بداینم سامسونگ برای رویداد IFA چه دستگاه جدیدی معرفی خواهد کرد. این رویداد لوزام الکترونیکی مصرفی سالانه، اوایل ماه سپتامبر بین دوم تا هفتم، برگزار می شود، سامسونگ معمولا در این زمان به معرفی فبلت خود می پرداخت، با این حال از سال گذشته تاریخ معرفی گلکسی نوت به ماه آگوست تغییر یافته است. بنا بر گزراشات سامسونگ به دلیل اینکه اپل، آیفون را در ماه سپتامبر معرفی می کند، قصد دارد تا آن زمان بازار را بدست بیاورد. با این اوصاف گوشی جدیدی برای نمایشگاه IFA 2016 توسط سامسونگ معرفی نخواهد شد و به جای آن شاهد ساعت هوشمند گیر S3 ، جانشین گیر S2 سال گذشته، خواهیم بود.

حدود یک ماه پیش، یک نگاه کلی به چند نسخه ی محدود از این ساعت هوشمند داشتیم. نسخه ای به نام De GRISOGONO که حاصل همکاری سامسونگ با کمپانی شریک در  نسخه ی محدود ویژه ی گیر S2 بود. تصویر دیده شده، یک ساعت هوشمند با صفحه گرد را نشان می داد که از این رو در می یابیم که ساعت هوشمند گیر S3 نیز مانند گیر S2 صفحه گرد خواهد داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر