;
coinex

تصاویر جدیدی از گوشی لنوو وایب P2 در فضای اینترنت منتشر شد

تصاویر جدیدی از گوشی لنوو وایب P2 که طی اجرای پیش نمایش آن در یک رویداد تجاری در چین به ثبت رسید، در فضای اینترنت منتشر شد.

گوشی لنوو وایب P2 نسخه ی جدید گوشی وایب P1 سال گذشته است و انتظار می رود که در همان اندازه ی 5.5 اینچی ساخته شود. گفته می شود که نمایشگر این دستگاه آمولد بوده و از نوع IPS نخواهد بود. به نظر می رسد که کمپانی های تولید کننده چینی از نمایشگرهای IPS دور شده و نمایشگر های اولد و آمولد را جایگزین آن کرده اند.

کمپانی لنوو تغییرات دیگری را نیز به گوشی وایب P1 اضافه کرده است که از میان آنها می توان به دکمه های روی نمایشگر به جای دکمه های خازنی اشاره کرد. بنابراین، دکمه ی فیزیکی که در تصویر مشاهده می کنید احتمالا اسکنر اثر انگشت خواهد بود چرا که دکمه ی تاچ هوم روی نمایشگر قرار گرفته است.

انتظار می رود که گوشی لنوو وایب P2 از رم 4 گیگابایتی، پردازنده ی اسنپ دراگون 652 با قدرت پردازشی 2.02 گیگاهرتز، پردازنده ی گرافیکی آدرنو 506 و اندروید 6.0.1 مارشمالو برخوردار شود. این احتمال وجود دارد که این گوشی تمام فلزی به ضخامت 8.5 میلی متر، از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برخوردار شود.

اگر با دقت بیشتری به تصویر نگاه کنید، متوجه می شویذ که هیچ علامت NFC روی آن دیده نمی شود. هر دو گوشی وایب P1 و وایب P1 Turbo از قابلیت NFC برخوردار بودند که علامت آنها در قسمت پایینی فلاش LED دیده می شد. حال سوال اینجاست که گوشی لنوو وایب P2 از NFC برخوردار نیست و یا اینکه تنها علامت آن حذف شده است؟ حذف این قابلیت کار عاقلانه ای نیست، مخصوصا در حال حاضر که محبوبیت این دستگاه ها از سال گذشته تا به حال افزایش یافته است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر