;
coinex

گوشی اوپو F1s با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی همراه خواهد بود

رندر منتشر شده از گوشی اوپو F1s این گوشی را با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نشان می دهد.

قبلا اعلام شده بود که گوشی اوپو F1s در رویدادی که روز چهارشنبه 3 آگوست برگزار می شود، معرفی خواهد شد. چیزی که این گوشی را از سایر دستگاه های موجود در بازار متمایز می کند، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این دستگاه است. این گوشی همچنین از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود؛ و بر خلاف مدل های قبلی این کمپانی تولید کننده، مثل اوپو N3 از ماژول های دوربین چرخان برخوردار نخواهد شد.

کاملا مشخص است که این کمپانی با گوشی اوپو F1s کاربران علاقه مند به عکاسی سلفی را هدف قرار داده است. نرم افزارهای تقویت عکس مانند Beauty و فیلترهای رنگی مختلف نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده اند. صفحه نمایش گوشی اوپو F1s به شکلی طراحی شده تا در عکاسی با شرایط نور کم، مانند فلاش عمل می کند. اسکنر اثر انگشت اوپو F1s می تواند قفل  دستگاه را در عرض 0.22 ثانیه باز کند.

انتظار می رود که گوریلا گلس 4 وظیفه ی حفاظت از نمایشگر 5.5 اینچی با روزولوشن 720 در 1280 این گوشی را به عهده داشته باشد. حافظه ی 32 گیگابایتی با رم 3 گیگابایتی این دستگاه همراه شده است. گوشی اوپو F1s با قابلیت نصب میکرو اس دی کارت می تواند تا 128 گیگابایت افزایش حافظه را پشتیبانی کند. این گوشی قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت و OTG را نیز در اختیار دارد. گوشی اوپو F1s از یک باتری 3075 میلی آمپر ساعتی بهره مند شده است.

این دستگاه در چهارشنبه ی آینده رونمایی خواهد شد، بنابراین اطلاعات دقیق تری را از خصوصیات و توانایی های این دستگاه در اختیار خواهیم داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر