;
coinex

بازی پوکمون گو روزانه 10 میلیون دلار برای کمپانی سازنده ی آن درامد کسب می کند

بدون شک بازی پوکمون گو محبوب ترین بازی موبایلی حال حاضر در دنیاست؛ اما محبوب ترین بودن بدون اینکه بتوان از آن کسب درامد کرد فایده ی چندانی ندارد. اما این مساله درباره ی بازی پوکمون گو صحت ندارد؛ اینطور که به نظر می رسد، اعضای آزمایشگاه نیانتیک در حال پارو کردن پول هستند.

بنا بر آمار و ارقام منتشر شده توسط App Annie، به نظر می رسد که بازی پوکمون گو روزهای خوبی را پشت سر می گذارد؛ در این گزارش آمده است که بازی واقعیت افزوده ی پوکمون گو روزانه 10 میلیون دلار را برای کمپانی سازنده ی آن به همراه دارد؛ جالب تر اینکه این بازی در حال حاضر تنها در کشور های محدودی فعال شده و در بخش بزرگی از جهان در دسترس نیست، با اینحال چنین درامدی را کسب می کند.

گزارش های اخیر حاکی از آن هستند که بازی Pokemon Go در ایالات متحده به اوج خود رسیده است؛ در حالیکه احتمال صحت این گزارش وجود دارد، اما راه های کسب درامد برای توسعه دهندگان این بازی مسدود نخواهد شد. گزارش App Annie خاطر نشان می کند که بازی پوکمون گو برای سایر بازی های موبایلی از جمله Mobile Strike، کلش آف کلنز و کندی کراش ساگا یک تهدید به شمار نمی رود، چرا که کاهش چشمگیری در درامد آنها به وجود نیامده است.

این گزارش همچنین پیشنهاد می کند که توسعه دهندگان دیگر نیز از موفقیت بازی واقعیت افزوده ی Pokemon Go درس بگیرند. این بازی فرصت های زیادی را برای ایجاد بازی ها و اپلیکیشن های واقعیت افزوده در آینده به وجود آورده است. در نظر داشته باشید که این آمار به طور رسمی و از طرف کمپانی نیانتیک منتشر نشده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر