;
coinex

برنامه ویرایش عکس آلتر، رقیبی برای پریزما

برنامه ی ویرایش عکس آلتر، رقیبی برای پریزما برنامه ویرایش عکس آلتر ، شبیه به برنامه ی محبوب و جدید پریزما است با این تفاوت که سبک های سفارشی از تصاویر آپلود شده توسط کاربر را نیز پیشتیبانی می کند.

برای برخی از شما که برنامه ی پریزما را نمی شناسید باید بگوییم که پریزما یک برنامه ی ویرایش عکس است که با استفاده از هوش مصنوعی، تصاویر آپلود شده را شبیه به نقاشی های کلاسیک باز سازی می کند. نتیجه اعمال افکت های هوش مصنوعی که بر اساس نقاشی های کلاسیک معروف است، بسیار خارق العاده و به یاد ماندنی می شود، تا به حدی که می توان گفت پریزما سزاوار موفقیت و محبوبیتی است که در مدت زمانی کوتاهی از انتشار این برنامه، شاهد آن بودیم.

با این حال یک ضعف در این برنامه وجود دارد و آن این است که سبک ها به نقاشی های انتخاب شده توسط توسعه دهندگان پریزما، محدود شده است و هیچ تنوعی در آن وحود ندارد. حال تصور کنید که کاربران قادر باشند تصاویر مورد علاقه ی خود را به عنوان سبک نقاشی اعمال شده بر روی تصویر، به برنامه ویرایش عکس آپلود کنند. قطعا نتیجه بسیار مطلوب تر خواهد بود.

برنامه ویرایش عکس آلتر با بهره گیری از قابلیت هایی که پریزما فاقد آن است، می تواند رقیبی برای این اپلکیشن باشد. در واقع برنامه ویرایش عکس آلتر دقیقا محدودیت برنامه ی پریزما را از میان برداشته است، این برنامه کاربر را قادر می سازد تا تصاویری عنوان افکت آپلود کند و تصویر خود را به آنها بدل نماید. این قابلیت، برنامه ویرایش عکس آلتر را تبدیل به اولین برنامه ای می کند که با پردازش تصویر مبتنی بر شبکه های عصبی، برای کاربران امکان اعمال سبک های شخصی خود را بر روی تصاویر، فراهم می کند. البته نمی توان گفت که این برنامه کلونی از پریزماست، برنامه ویرایش عکس آلتر یک برنامه ی کاملا مجزا با ویژگی های منحصر به فرد است. انتظار می رود که سازندگان پریزما نیز در به روز رسانی های آینده، قابلیت سبک های سفارشی را معرفی کنند.

اگر قصد استفاده از برنامه ویرایش عکس آلتر را دارید به چند نکته توجه کنید، اول اینکه برنامه ی دوربین آن به دلایلی، امکان فوکوس ندارد، بنابراین توصیه می کنیم با استفاده از برنامه ی دوربین گوشی و یا برنامه های شخص ثالث عکس بگیرید و آن را با آلتر پردازش کنید. دوم اینکه در برنامه ویرایش عکس آلتر باید حدود یک دقیقه برای ویرایش تصویر منتظر بمانید. البته مطمئنا سازندگان تغییراتی برای تسریع روند پردازش این برنامه اعمال خواهند کرد.

برنامه ویرایش عکس آلتر به صورت رایگان برای دستگاه های اندروید و ios  در دسترس است.

 ویرایش عکس آلتر

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر