;
coinex

گوشی ال جی وی 20 در ماه سپتامبر و با اندروید 7.0 نوقا راه اندازی خواهد شد

کمپانی ال جی رسما اعلام کرد که گوشی ال جی وی 20 در ماه سپتامبر راه اندازی می شود و از اندروید 7.0 نوقا برخوردار خواهد شد.

کمپانی ال جی هفته ی گذشته و در زمان انتشار اخبار درآمدی خود از راه اندازی نسخه ی جدیدی از گوشی ال جی وی 10 خبر داد؛ در حال حاضر این کمپانی رسما وعده ی عرضه ی گوشی ال جی V20 را داده است. مراسم رونمایی از این گوشی در ماه سپتامبر انجام می شود، در حالیکه اندرید 7.0 نوقا به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است.

در این جدول زمانی به انتشار اندروید 7.0 نوقا در ماه آگوست اشاره شده است. پنجمین و آخرین نسخه ی پیش نمایش در اواسط ماه جولای منتشر شد و آزمون ساخت داخلی شکل گرفته، خبر انتشار این آپدیت تا آواخر ماه آگوست را آشکار کرد. نسخه ی جدید پلت فرم اندروید به معنای دستگاه های نکسوس است؛ شایعات حاکی از آن هستند که کمپانی HTC وظیفه ی تولید دستگاه های جدید نکسوس در سال 2016 را به عهده خواهد داشت. احتمالا تا چند هفته ی آینده اخبار بیشتری از این کمپانی به گوش خواهد رسید.

کمپانی ال جی هیچ اطلاعاتی را درباره ی سخت افزار گوشی ال جی وی 20 منتشر نکرده است؛ با اینحال خاطر نشان کرد که این گوشی “با قابلیت های چند رسانه ای افزوده شده، استانداردهای گوشی های فوق العاده را تعیین خواهد کرد.” گوشی ال جی وی 10 از DAC 32 بیت برخوردار بود، و انتظار می رود که نسخه ی بعدی آن از سخت افزارهای صدای Hi-Fi برخوردار شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر