;
coinex

تسلا و کمپانی سولار سیتی با عقد قرارداد 2.6 میلیارد دلاری با هم ادغام می شوند

به گزارش بلاگ رسمی کمپانی سولار سیتی ، این کمپانی با دریافت مبلغ 2.6 میلیارد دلار با تسلا ادغام می شود.

تسلا تایید کرد که با پرداخت مبلغ 2.6 میلیارد دلار، کمپانی سولار سیتی را خریداری می کند. این قرارداد، دو شرکت ایلان ماسک را به یک کمپانی سبز بزرگ تبدیل می کند. در این تجارت ادغام شده، پنل های خورشیدی، باتری های Powewall برای ذخیره ی انرژی و ماشین های الکتریکی به فروش می سند. این راه حل “انرژی تماما پاک” ایلان ماسک است که در بخش دوم برنامه ی اصلی آن که دو هفته ی قبل اعلام شده بود، از آن صحبت می کرد. کمپانی سولار سیتی همچنین از وعده ای خبر داد که در آن ادغام انرژی خورشیدی و ذخیره سازی پیشنهاد داده می شود؛ همچنین روی محصول خورشیدی متمرکز خواهند شد که سالانه روی 5 میلیون سقف جدید در آمریکا نصب خواهد شد.

ایلان ماسک قبلا اعلام کرده بود که هر گونه ادغام، روی ماشین الکتریکی آینده ی تسلا مدل 3 و گیگافاکتوری که اخیرا بازگشایی شده، تاثیری نخواهد داشت. این دو شرکت به زودی به یکدیگر می پیوندند، با اینحال می دانیم سالهاست که رابطه ی تنگاتنگی با هم دارند. کمپانی سولار سیتی توسط بستگان ایلان ماسک یعنی مدیر عال لیندون رایو و مدیر پیتر رایو تاسیس شده است. لازم به ذکر است که ایلان ماسک، رئیس این دو شرکت بوده بخش بزرگی از سهام آنها را نیز در اختیار دارد.

کمپانی سولار سیتی در هفته ی آینده آمار درآمدی خود را منتشر خواهد کرد. گفته می شود که نصب پنل های فتوولتائیک این شرکت، بیش از تعداد پیش بینی شده در سه ماهه ی گذشته بوده است. این کمپانی همچنین اضافه کرد که تعداد تاسیسات مسکونی نسبت به قبل کاهش داشته است. لازم به ذکر است که این آمار مالکیت هنوز نهایی نشده اند، چرا که به تهیه ی قوانین جدیدی نیاز دارد تا خریداران احتمالی را نسبت به قبول پیشنهادات کمپانی سولار سیتی تا پایان 14 سپتامبر 2016، قانع کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر