;
coinex

سامسونگ گلکسی Note 7 اولین دستگاه مجهز به گوریلا گلس 5

کمپانی سامسونگ رسما از گوشی سامسونگ گلکسی Note 7 رونمایی کرد.

درحالیکه تنها چند هفته از معرفی گوریلا گلس 5 (محصول جدید کمپانی کورنینگ) می گذرد، این محصول با قرار گرفتن در گوشی سامسونگ گلکسی Note 7 کار خود را آغاز کرده است. قدرت گوریلا گلس 5 و شفافیت آن در مقایسه با نسل قبلی تقویت شده و مقاومت خوبی را در هنگام ضربه های شدید و افتادن روی زمین از خود نشان می دهد.

کمپانی کورنینگ مدعی شده است که نمایشگر گوشی های هوشمند مجهز به گوریلا گلس 5 در برابر افتادن از ارتقاع 5 پایی روی زمین های سخت و محکم، مقاومت خوبی را به نمایش می گذارند؛ این نمایشگر ها در 80 درصد مواقع بدون آسیب باقی می مانند. این میزان کیفیت در مقایسه با سایر نمایشگر های شیشه ای موجود در بازار، همچنین گوریلا گلس 4 که در گلکسی نوت 4 تعبیه شده، برتری چشمگیری به شمار می رود.

نکته ی جالب توجه درباره ی گوشی سامسونگ گلکسی Note 7 ، استفاده از گوریلا گلس 5 در قاب پشتی دستگاه است؛ قاب پشتی دستگاه ها بیشتر مورد آسیب و فشار قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که این نمایشگر ها از نوع صفحه نمایش های یاقوت کبود نشکن نیست، اما در حال تلاش است تا به این رنج کیفیت دست یابد. دانستن اینکه شیشه ی نمایشگرها از مقاومت خوبی برخوردار است، آرامش خاطر را به همراه دارد. بنابراین، اگر گلکسی نوت 7 شما از دستانتان بلغزد، مطمئن خواهید بود که گوریلا گلس 5 برای نجات آن حضور خواهد داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر