;
coinex

آیفون 7 و آیفون پرو در پنج گزینه ی رنگی مختلف عرضه می شوند

انتشار این تصویر در فضای اینترنت از وجود گزینه های رنگی متفاوت در آیفون 7 خبر می دهد.

شعبه ی هنگ کنگ China Unicom اخیرا تصویری را در فضای اینترنت منتشر کرده که آیفون 7 را با دوربین دوگانه و گزینه ی رنگی جدید نشان می دهد. این تصویر به طور قطع آیفون 7 پلاس را به نمایش گذاشته است. دقیقا مشخص نیست که گزینه ی رنگی جدید چه خواهد بود، اما این احتمال وجود دارد که آیفون 7 در رنگ مشکی نیز تولید شود. چهار رنگ خاکستری، طلایی، آبی و رزگلد در تصویر دیده می شود؛ بنابراین می توان انتظار داشت که گزینه ی پنجم، مشکی باشد.

انتشار تصویر دیگری در فضای اینترنت که این دستگاه را در گزینه های رنگی نقره ای، آبی، رز گلد، طلایی و خاکستری نشان می دهد، به نوعی پنج گزینه ی رنگی را تایید می کند. علاوه بر این، شایعات جدید حاکی از آن هستند که آیفون 7 پلاس با نام آیفون پرو معرفی خواهد شد.

انتظار می رود که گوشی آیفون 7 32 گیگابایتی با قیمت اولیه ی 5288 یوان معادل 797 دلار به فروش برسد؛ این در حالیست که قیمت 6088 یوان معادل 917 دلار برای آیفون پرو 32 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. هر دو مدل نسبت به آیفون 6، از مقاومت بیشتری در برابر آب برخوردارند اما به هر حال موفق به دریافت تاییدیه ی IP68 نشدند. کمپانی اپل در سپتامبر آینده از این دو دستگاه رونمایی خواهد کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر