;
coinex

خصوصیات گوشی ال جی وی 20 برای اولین بار منتشر شد

کمپانی ال جی روز گذشته طی یک بیانیه ی مطبوعاتی از انتشار گوشی ال جی وی 20 در ماه سپتامبر خبر داد.

این گوشی با اندروید 7.0 نوقا همراه بوده و روی ابزارهای چند رسانه ای متمرکز شده است. همچنین گفته می شود که به دلیل فروش نا موفق گوشی ال جی جی 5، این احتمال وجود دارد که گوشی ال جی وی 20 به عنوان پرچمدار 2016 کمپانی ال جی معرفی شود؛ اگر چنین خبری صحت داشته باشد، باید توانایی رقابت با گوشی هایی همچون گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج و گلکسی نوت 7 را داشته باشد. علاوه بر این، گوشی هایی همچون آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نیز در این ماه راه اندازی می شوند و نباید آنها را دست کم گرفت.

خصوصیات گوشی ال جی وی 20 برای اولین بار منتشر شده است. انتظار می رود که این گوشی با نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت 1080 در 1920 همراه باشد. گوشی ال جی وی 10 سال گذشته و با نمایشگر 5.7 اینچی و رزولوشن 1440 در 2560 رونمایی شد. تامین قدرت گوشی ال جی وی 20 به عهده ی پردازنده ی چهار هسته ای همراه با تراشه ی اسنپ دراگون 820 است. این دستگاه از پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 و رم 3 یا 4 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. گفته می شود که ال جی وی 20 در سه نسخه ی حافظه ی 32، 64 و 256 گیگابایتی با قابلیت نصب میکرو اس دی کارت عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این دستگاه نیز همانند ال جی وی 10 سال گذشته از نمایشگر ثانویه برخوردار شود یا خیر.

دوربینی که در پشت دستگاه قرار گرفته، 20 مگاپیکسلی خواهد بود، علاوه بر اینکه یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در نمای روبرویی دستگاه قرار خواهد گرفت. گوشی ال جی وی 10 از تنظیمات دوربین دوگانه در نمای جلویی دستگاه برخوردار شده بود اما از وجود این قابلیت در گوشی ال جی وی 20 هنوز خبری در دست نیست. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به پورت یو اس بی نوع سی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

همانطور که گفتیم؛ کمپانی ال جی قصد دارد در ماه آینده از این گوشی رونمایی کند؛ این بدان معناست که تا آن زمان خبر های زیادی را در این باره خواهیم شنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر