;
coinex

تصاویری از گوشی شیائومی ردمی پرو مینی منتشر شد

اخیرا چند تصویر طراحی شده از گوشی شیائومی ردمی پرو مینی در فضای اینترنت منتشر شده است.

با اینکه تنها چند روز از معرفی گوشی شیائومی ردمی پرو می گذرد، این کمپانی دست از تلاش برنداشته و روند طراحی گوشی بعدی خود را آغاز کرده است. گوشی شیائومی ردمی پرو سر و صدای زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرده بود و حالا و با توجه به تصاویر طراحی شده از گوشی شیائومی ردمی پرو مینی، به نظر می رسد که این گوشی نسخه ی میان رده ای از گوشی ردمی پرو باشد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، کمپانی شیائومی در این نسخه از تنظیمات دوربین دوگانه استفاده نکرده است. گوشی شیائومی ردمی پرو مینی از نمایشگر 5.2 اینچی، 2.5D شیشه ی خمیده و آمولد برخوردار خواهد شد. این دستگاه از تراشه ی اسنپ دراگون 652 قدرت می گیرد. گفته می شود که دستگاه جدید شیائومی با رم 3 گیگابایتی از حافظه ی 32 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. نسخه ی رم 4 گیگابایتی این دستگاه نیز با حافظه های 64 و 128 گیگابایتی همراه است.

انتظار می رود که قیمت های 1499 یوان معادل 225 دلار، 1699 یوان (255 دلار) و 1899 یوان معادل 285 دلار به ترتیب برای این سه مدل در نظر گرفته شود. علاوه بر این، یک سنسور اثر انگشت در نمای روبرویی دستگاه قرار گرفته و یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی دستگاه را همیشه روشن نگه می دارد. لازم به ذکر است که قابلیت شارژ سریع با ولتاز 9 و آمپر 2 نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

با تمام این اوصاف، هنوز مطمئن نیستیم که گوشی شیائومی ردمی پرو مینی وجود داشته باشد، اما فراموش نکنید که کمپانی شیائومی همیشه چندین نسخه ی مختلف از یک دستگاه را طراحی و تولید می کند. بنابراین احتمال اینکه تا چند ماه آینده شاهد این دستگاه باشینم، بسیار زیاد است.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.
منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر