;
coinex

اسکنر عنبیه چشم گلکسی نوت 7 به زودی برای اپلیکیشن ها در دسترس قرار خواهد گرفت

اسکنر عنبیه چشم گلکسی نوت 7 به زودی برای اپلیکیشن ها در دسترس قرار خواهد گرفت

همان طور که احتمالاً می دانید شرکت سامسونگ روز گذشته از پرچمدار جدید خود با نام گلکسی نوت 7 رونمایی کرد. این گوشی علاوه بر سنسور اثر انگشت به اسکنر عنبیه چشم نیز مجهز است. این سنسور جدید به احتمال زیاد روش هک کردن این دستگاه را مشکل تر از قبل خواهد ساخت. سامسونگ اعلام کرده این ویژگی جدید علاوه بر فراهم کردن امنیت بیشتر، کاربرد راحتی دارد و کاربران می توان از این روش برای باز کردن قفل گوشی خود استفاده کنند. اما همه چیز به اینجا ختم نمی شود و ظاهراً ویژگی امنیتی جدید معرفی شده، از قابلیت ها بیشتر برخوردار است.

این ویژگی جدید گلکسی نوت 7 اجازه می دهد تا کابران به طور کامل محتوی و برنامه های خود را به واسطه سنسور بیومتریک مخفی کنند. بنابراین برای باز کردن قفل دستگاه خود دیگر به سنسور اثر انگشت محدود نخواهید بود و نیازی نیست برای باز کردن گوشی خود بر روی این سنسور تپ کنید. به نظر می رسد که تنها با یک نگاه کوتاه و سریع می توانید فقل گوشی خود را باز کنید.

اما نکته جالب تر کردن گوشی گلکسی نوت 7، یکپارچه کردن اسکنر عنبیه چشم با برنامه Samsung Pass است. این که API اختصاصی است که به توسعه دهندگان اپلیکیشن های شخص ثالث اجازه می دهد تا از قابلیت های سخت افزار سنسور بیومتریک برای قفل کردن محتوی خود استفاده کند. سامسونگ می گوید این شرکت در حال همکاری با چند بانک است و به آن ها کمک کرده تا از این سنسور عنبیه چشم در اپلیکیشن های رسمی خود استفاده کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر