;
coinex

گوشی موتورولا موتو Z Play با نمایشگر 5.5 اینچی تاییدیه ی TENAA را دریافت کرد

اخیرا شاهد نمایان شدن گوشی موتورولا موتو Z Play در فضای اینترنت هستیم؛ این گوشی به تازگی تاییدیه ی Bluetooth را دریافت کرده است. بنابراین همانند سایر دستگاه های این دهه، از اتصال بلوتوث پشتیبانی خواهد کرد.

اما نکته ی قابل توجه در باره ی این دستگاه این است که اخیرا توسط سازمان نظارتی مخابراتی چینی TENAA تایید شده است؛ این بدان معناست که اطلاعات بیشتری درباره ی خصوصیات و طراحی این دستگاه منتشر شده است. گوشی موتورولا موتو Z Play با شماره ساخت XT1635-03 از تمام خصویات مخصوص گوشی های سری Z برخوردار شده که از میان آنها می توان به سنسور اثر انگشت، برآمدگی دوربین قابل ملاحظه و اتصال دهنده ی مغناطیسی در قسمت پشتی دستگاه اشاره کرد.

نمایشگر این دستگاه 5.5 اینچی و آمولد است و تنها از کیفیت فول اچ دی برخوردار شده که در مقایسه با کیفیت کواد اچ دی در دو دستگاه سری Z دیگر، چندان مناسب نیست. نام تراشه ها در لیست تنا مشخص نشده اند اما بنچمارک گیک بنچ از تراشه ی اسنپ دراگون 625 با پردازنده ی هشت هسته ای با قدرت پردازشی 2.0 گیگاهرتز در این دستگاه خبر می دهد. موتورولا موتو Z Play از رم 3 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی برخوردار شده است.

اینطور که به نظر می رسد، این دستگاه از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی برخوردار شده است؛ این در حالیست که گوشی موتو Z از دوربین 13 مگاپیکسل و گوشی موتو Z Force از دوربین 21 مگاپیکسلی برخوردار شده بود. نکته ی جالب توجه درباره ی این دستگاه، توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 4K است. این دستگاه همچنین از دوربین سلفی نه چندان خوب 5 مگاپیکسلی برخوردار شده است.

موتورولا موتو Z Play با ابعاد 156.4 * 76.4 * 6.99 میلی متر و وزن 165 گرم ساخته خواهد شد که در مجموع، از گوشی موتو Z Force بزرگ تر و سنگین تر است. در این لیست از باتری 3300 یا 3510 میلی آمپر ساعتی در این دستگاه خبر داده شده است.

بنا بر روال همیشگی تنا، هیچ برنامه ی زمانی مشخصی برای انتشار این دستگاه مشخص نشده؛ با اینحال انتظار نمی رود که در هفته های آینده شاهد رونمایی از این دستگاه باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر