;
coinex

آغاز ثبت نام سری جدید دوره mini-MBA

آغاز ثبت نام سری جدید دوره mini-MBA

ثبت نام سری جدید دوره mini-MBA گرایش بازاریابی دیجیتال در آکادمی دیجیتال بهار آغاز شد. این دوره در روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۴ الی ۲۰ به مدت ۳ ماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی آکادمی دیجیتال بهار، پس از برگزاری موفقیت آمیز سری اول دوره mini-MBA گرایش بازاریابی دیجیتال در آکادمی دیجیتال بهار و ثبت نام ۱۰۰ نفر از علاقمندان به این حوزه در دوره  کدهای ۱ تا ۴، سری دوم دوره با بهبود کلی در سرفصل ها و مطالب در کدهای ۵ و ۶ در مرداد و شهریور برگزار خواهد شد.

یکی از مهمترین حوزه‌های مورد بحث در عصر دیجیتال، بازاریابی است که متخصصان این حوزه می‌بایست با دانش نوین بازاریابی دیجیتال آشنا شوند به طوری که مدیران عامل برترین شرکت‌های جهان، توانمندسازی سازمان در حوزه بازاریابی دیجیتال را به عنوان اولویت اول خود برای سرمایه‌گذاری دیجیتال در پنج سال آتی توصیف کرده‌اند. به همین منظور دوره‌های آموزشی بازاریابی دیجیتال توسط این آکادمی و با حضور مدیران و متخصصان برتر بازاریابی دیجیتال ایران برگزار می شود.

دوره تخصصی mini MBA گرایش بازاریابی دیجیتال آکادمی دیجیتال بهار با مشارکت آژانس بازاریابی دیجیتال ANETWORK و جمعی از برترین مجموعه ها و متخصصان دیجیتال ایران، طراحی شده است. مجموعه “اخبار رسمی” (نخستین پلتفرم روابط عمومی آنلاین و توزیع خبر در ایران) نیز حامی رسانه‌ای آکادمی دیجیتال بهار در ترویج و اطلاع رسانی این دوره در فضای آنلاین است.

مخاطبان این دوره، صاحبان استارتاپ‌های اینترنتی، مدیران و متخصصان بازاریابی، مدیران آژانس های تبلیغاتی، مشاوران حوزه بازاریابی، فارغ‌التحصیلان دوره‌های مدیریتی و علاقمندان به مباحث دیجیتال هستند.

از ویژگی‌های این دوره‌‌ می‌توان به امکان شبکه‌ سازی دانشجویان با مدرسان دوره، کارآموزی در برترین شرکت‌های دیجیتال کشور برای رویارویی واقعی و کاربردی با مفاهیم بازاریابی دیجیتال، عضویت دانشجویان در گروه تخصصی دوره جهت کسب اطلاع از فرصت‌های شغلی در حوزه دیجیتال و دریافت آخرین فایل‌های آموزشی در حوزه دیجیتال اشاره کرد.

برنامه آموزشی دوره در سه فاز و ۷۵ ساعت طراحی شده‌ است که در مجموع، شامل ۲۲ جلسه درسی سه ساعته و یک کارگاه اجرایی تمام روز می شود. در فاز اول، دانشجویان با مفاهیم کلان بازاریابی در عصر دیجیتال و اکوسیستم پیچیده این حوزه آشنا می‌شوند. در فاز دوم، مباحث منتخب بازاریابی دیجیتال توسط برترین مدرسان این حوزه در کشور تدریس می‌شود و در فاز سوم، دانشجویان در قالب کار تیمی به یادگیری برنامه ریزی کمپین بازاریابی دیجیتال می‌پردازند تا دانش و مهارت لازم برای تبدیل شدن به یک مدیر یا متخصص بازاریابی دیجیتال را کسب کنند. در انتهای دوره نیز برترین ابزارهای کمکی بازاریابی دیجیتال در اختیار دانشجویان قرار داده می شود.

اساتید برجسته دوره آقایان ساسان بهزادی (مدیرعامل Parspake) ، سام کوردیر (مدیرعامل PGt Ads) ، فربد صادقیان (مدیرعامل DMC)، شایان شلیله (مدیرعامل ANETWORK) ، مجید کثیری (مدیرعامل اخبار رسمی) و مسیح مقدم (مدیرعامل وب رخ) هستند.

علاقمندان می توانند با مراجعه به وب سایت آکادمی دیجیتال بهار به نشانی www.bahardigital.ir در سری جدید دوره کدهای ۵ و ۶ که در مرداد و شهریور برگزار خواهند شد، ثبت نام کنند یا با شماره تلفن ۸۸۷۳۰۱۸۴ تماس بگیرند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر