;
coinex

چت بات جدید اسکایپ معرفی شد

چت بات جدید اسکایپ معرفی شدچت بات جدید اسکایپ به عنوان پل ارتباطی میان کاربر و سرویس های موجود در اسکایپ، معرفی شد.

چت بات ها چهره ی جدیدی از خدمات به مشتری هستند. کمپانی هایی مثل پیزا، چت بات های خود را راه اندازی کرده اند، فیس بوک مسنجر نیز چت بات مخصوص خود را معرفی کرده است، همچنین اگر به خاطر داشته باشید در ماه آوریل شاهد آن بودیم که اسکایپ نیز چت بات هایی وارد پلت فرم خود کرد.

خبر خوب برای کاربران اسکایپ این است که به نظر می رسد مایکروسافت به روند اضافه کردن چت بات به پلت فرم اسکایپ، ادامه خواهد داد. چت بات های جدید اسکایپ با نام partner-inspired عرضه می شوند که با توجه به نام آنها، مشخص است که این چت بات ها به سرویس های موجود مرتبط می شوند. در واقع به عنوان پل ارتباطی میان کاربر و سرویس های موجود در اسکایپ، عمل می کنند.

بر اساس گزارشاتی از این کمپانی، امروز سری جدیدی از ربات ها به دایرکتوری اپلیکشن های اسکایپ در اندروید، ویندوز، ios، مک و وب اضافه خواهد شد که تجارب جالبی را ارئه می دهند. این ربات ها خدماتی مانند Skyscanner، StubHub، IFTTT، Hipmunk   و Spock را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

اساسا، این ربات ها به عنوان رابطی میان کاربر و سرویس، عمل می کنند. بنابراین به جای رفتن به وب سایت Skyscanner برای چک کردن قیمت ها می توانید از چت بات جدید اسکایپ قیمت ها را جستجو کنید.

این چت بات ها در آخرین نسخه ی اسکایپ موجود است. می توانید اسکایپ خود را به روز رسانی کرده و لذت استفاده از چت بات های جدید اسکایپ را تجربه کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر