;
coinex

گوشی نکسوس سیلفیش در بنچمارک GFX Bench رویت شد

گوشی نکسوس سیلفیش در بنچمارک GFX Bench رویت شد

با توجه به نزدیک شدن زمان معرفی رسمی گوشی های جدید نکسوس، شایعات و گمانه زنی های این گوشی ها بسیار بیشتر شده است. حالا نیز یکی از گوشی های جدید نکسوس که دارای اسم پروژه Sailfish است در بنچمارک GFXBench حضور یافت. این گوشی کوچکتر نکسوس است که دارای صفحه نمایش 5 اینچی است و مشخصات فنی منتشر شده این گوشی توسط GFX Bench با مشخصاتی که چند هفته پیش از آن منتشر شده بود مطابقت دارد. نکته قابل توجه در مورد مشخصات این گوشی درج عبارت “INVALID Android Google Edition ” در مقابل نسخه اندروید این دستگاه است. احتمالاً این موضوع به این دلیل است که اندروید 7 نوقا هنوز به صورت رسمی در دسترس نیست.

از دیگر مشخصات این گوشی می توا به صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت تصویر فول اچ دی، پردازنده اسنپدراگون 820، حافظه رم پردازشی 4 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت اشاره کرد. در لیست منتشر شده GFX Bench دوربین های اصلی و سلفی این گوشی به ترتیب 11 و 7 مگاپیکسلی ذکر شده که احتمالاً شاهد سنسور های 12 و 8 مگاپیکسلی خواهیم بود.

 در این لیست اشاره ای به شرکت سازنده گوشی ها نکسوس سیلفیش نشده است اما گفته می شود که امسال اچ تی سی هر دو گوشی جدید نکسوس را تولید خواهد کرد. احتمالاً نکسوس های جدید در ماه جاری معرفی می شوند. طبق شایعات منتشر شده اندروید 7 نوقا در این ماه برای دستگاه های نکسوس کنونی منتشر خواهند شد. بنابراین پیش بینی می شود گوشی های جدید نکسوس نیز در همین ماه معرفی شوند. از طرف دیگر عرضه این گوشی ها به بازار احتمالاً در اکتبر اتفاق خواهد افتاد؛ اما شرکت ال جی مدعی است اولین گوشی هوشمندی است که به همراه اندروید 7 نوقا عرضه خواهد شد. این روز ها شایعات در مورد گوشی های نکسوس و اندروید 7 نوقا بسیار زیاد هستند هنوز هیچ خبر رسمی وجود ندارد.

گوشی نکسوس سیلفیش در بنچمارک GFX Bench رویت شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر