;
coinex

مدل 5.5 اینچی آیفون 7 از رم 3 گیگابایتی برخوردار خواهد بود (شایعه)

شایعه ی رم 3 گیگابایتی برای مدل 5.5 اینچی آیفون 7 دوباره بر سر زبان ها افتاده است.

تحلیلگر KGI Securities، مینگ چی گو برای بار دوم مدعی شد که نسخه ی 5.5 اینچی آیفون بعدی اپل که احتمالا با نام آیفون 7 پلاس معرفی خواهد شد، از رم 3 گیگابایتی بهره مند می شود. در حال حاضر نیز، وبسیات DigiTimes در گزارش جدیدی آن را منتشر کرده است: “افزایش ظرفیت حافظه ی داخلی در نسل بعدی گوشی های هوشمند و دستگاه های آیفون جدید، در نهایت منجر به افزایش تقاضای محصولات حافظه در سه ماهه ی سوم خواهد شد. منابع همچنین خاطر نشان کردند که ظرفیت DRAM موبایل در نسل بعدی گوشی های آیفون از 2 گیگابایت به 3 گیگابایت افزایش خواهد یافت.”

در این گزارش از برخورداری هر دو نسخه ی 4.7 و 5.5 اینچی از رم 3 گیگابایتی حرفی به میان نیامده است؛ اما در مجموع از ارتقای رم 2 گیگابایتی در گوشی های آیفون 6 اس، آیفون 6 اس پلاس و آیفون اس ای خبر داده است.

وبسایت دیجی تایمز در انتشار محصولات و برنامه های آینده ی اپل، سابقه ی پیچیده ای دارد؛ با اینحال، منابع خبری در بخش زنجیره ی تامین منابع این وبسیات در گذشته اطلاعات دقیقی را مخابره کرده اند؛ علاوه بر اینکه، این خبر توسط مینگ چی کو نیز تایید شده است. این افزایش رم می تواند خبر تقویت دوربین آیفون 7 پلاس را نیز تایید کند؛ گفته می شود که مدل 5.5 اینچی  آیفون 7 از تنظیمات دوربین دوگانه برخوردار خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: macrumors


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر