;
coinex

تصویری از پنل گوشی اپل آیفون 7 در فضای اینترنت منتشر شد

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 در هفته ی گذشته رونمایی شد؛ بنابراین تنها دستگاه پرچمدار با نام بزرگی که در راه است، گوشی اپل آیفون 7 خواهد بود.

انتظار می رود که مراسم معرفی در ماه سپتامبر برگزار شود، به این ترتیب می توان نتیجه گرفت که تا زمان رونمایی رسمی گوشی های اپل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس تنها چند هفته زمان باقی مانده است. مشکل اینجاست که در این فاصله ی زمانی، تصاویر و ویدیو های بیشماری منتشر خواهد شد که هر کدام از آنها مدعی هستند که گوشی اپل آیفون 7 را به نمایش می گذارند.

برای مثال، روز گذشته تصویری در فضای اینترنت منتشر شد که گفته می شود پنل روبرویی اپل آیفون 7 را نشان می دهد. جایگاه قرار گرفتن اسپیکر ها و سنسورهای مجاورتی با شایعات قبلی تطابق ندارد؛ به گفته ی مک اوتاکارا، گوشی اپل آیفون 7 از جایگاه اسپیکر بزرگ تر و دو سنسور مجاورتی برخوردار خواهد بود که با تصویر بالا تطابق دارد.

بنابراین، این همان شرایط پیچیده ایست که ما با آن روبرو هستیم. بنا بر اطلاعاتی که تا به حال درباره ی این گوشی منتشر شده، گوشی اپل آیفون 7 بدون جک هدفون استاندارد 3.5 میلی متری راه اندازی شده و جایگاه اسپیکر دوم در قسمت پایینی دستگاه، جایگزین آن خواهد شد. نوارهای آنتن نیز به لبه ی بالایی و پایینی دستگاه منتقل شده و دوربین دستگاه نیز از لنز بزرگتر برخوردار خواهد شد.

بنابر تصاویر منتشر شده، به نظر می رسد که گوشی اپل آیفون 7 پلاس نیز به تنظیمات دوربین مجهز شود. چیزی که هنوز مشخص نیست، برخورداری آیفون 5.5 اینچی از اتصال دهنده ی هوشمند است. اخیرا شایع شده بود که کمپانی اپل این قابلیت را برای گوشی آیفون 7 پلاس در نظر گرفته است.

لازم به ذکر است که تمام اینها شایعه هستند و توسط هیچ منبع موثقی تایید نشده اند. تا ماه آینده که زمان رونمایی رسمی از این دستگاه است، باید منتظر شایعات بیشتری باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر