;
coinex

تمام ورزشکاران المپیک ریو 2016 یک گلکسی اس 7 اج با طراحی المپیک دریافت کرده اند

کمپانی سامسونگ به تمام 12500 ورزشکاری که در المپیک ریو 2016 حضور دارند، یک دستگاه از نسخه ی محدود المپیک گلکسی اس 7 اج هدیه می دهد.

کمپانی سامسونگ به عنوان شریک جهانی المپیک در تجهیزات ارتباطی وایرلس تلاش می کند تا در المپیک ریو 2016 حضور چشمگیر تری داشته باشد. این کمپانی اخیرا از نسخه ی محدود گوشی گلکسی اس 7 اج با طراحی ویژه ای المپیک رونمایی کرد که از چند طرح با الهام از رنگ های المپیک همراه است. علاوه بر این، کمپانی سامسونگ اپلیکیشن ریو 2016 را نیز راه اندازی کرده تا کاربران در پلت فرم های مختلف بتوانند اجرا و عملکرد ورزشکاران و تیم های مورد علاقه خود را دنبال کنند.

البته این تمام ماجرا نیست؛ کمپانی سامسونگ در طرح همکاری با کمیته ی ملی المپیک، یک نسخه ی محدود از گوشی گلکسی اس 7 اج با طراحی ویژه ی المپیک را به تمام ورزشکارانی که در المپیک ریو 2016 حضور دارند، هدیه داده است. سامسونگ مدعی شد که این گوشی های هوشمند به منظور بهبود تجربه ی المپیک در ریو و برقراری ارتباط با دوستان و خانواده در سراسر جهان ساخته شده اند. قطعا تمام ورزشکاران از دریافت رایگان نسخه ی محدودی از بهترین گوشی حال حاضر در دنیا خوشحال خواهند شد. لازم به ذکر است که این دستگاه در بازارهای منتخب و در تعداد محدودی در دسترس قرار گرفته است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا




ارسال نظر