;
coinex

مسابقه ی عکاسی با موبایل (شماره 131 سایت فون آرنا)

سایت فون آرنا بالاخره شماره 131 مسابقه عکاسی با موبایل را نیز منتشر کرد.

در این مسابقه بهترین عکس هایی که توسط کاربران و دوربین گوشی های هوشمند آنها به ثبت می رسد، به نمایش گذاشته شده و در نهایت برندگان آن مشخص می شوند. تصویری که در بالا مشاهده می کنید توسط Emix و دوربین هواوی پی 8 او به ثبت رسیده که حقیقتا سزاوار این مقام نیز هست.

قطعا تصاویر فوق حیرت انگیز دیگری نیز برای مسابقه ی عکاسی با موبایل ارسال شده که در ادامه  بهترین های این دوره را تماشا خواهیم کرد. این عکس ها به خوبی به عکاسان حرفه ای ثابت می کنند که دوربین گوشی های هوشمند تنها برای سرگرمی کاربران طراحی و تولید نمی شود.

سایت فون آرنا خاطر نشان می کند که اگر تصاویر ارسالی خود را در این مجموعه مشاهده نمی کنید، به معنی عدم نمایش آنها در سایت نیست بلکه این احتمال وجود دارد که آنها هرگز به دست برگزار کنندگان نرسیده باشند و یا اینکه فرصت کافی برای نمایش وجود نداشته است. بنابراین پیشنهاد می کنیم که همچنان به ارسال عکس های خود از طریق ایمیل phonearenaimages2@gmail.com ادامه دهید چرا که در هفته های آینده تصاویر بهتری به نمایش گذاشته می شوند.

لطفا فراموش نکنید که نام و مدل گوشی خود را نیز همراه با عکس ها ارسال کنید؛ علاوه بر اینکه در صورت تمایل می توانید توضیحات بیشتری را نیز ضمیمه ی عکس ها کنید. در ادامه شما را به تماشای 10 عکس برتر در مسابقه ی عکاسی این شماره ی سایت فون آرنا دعوت می کنیم؛ با تکرا همراه شوید.

.

اندی؛ سونی اکسپریا Z2

امیر میروویچ؛ نوکیا 808 Pure View

فردوس عالم؛ موتورولا موتو جی Turbo Edition

گرگلی ترهس؛ سامسونگ گلکسی اس 6 اج

حامد؛ سامسونگ گلکسی نوت 5

اوفر؛ گوگل نکسوس 6 پی

پلاول آدامسکی؛ سامسونگ گلکسی اس 6

پورسا سزار؛ اپل آیفون 6 اس

استینج ون بروملن؛ ال جی جی 4

تیکتوف؛ اپل آیفون 6 اس پلاس

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا




ارسال نظر