;
coinex

اولین تصاویر از گوشی آیفون 7 روشن و فعال منتشر شد

تا به حال تصاویر زیادی از گوشی آیفون 7 در فضای اینترنت منتشر شده است که بیشتر آنها تصاویری از نمونه های اولیه ی دستگاه، قالب های طراحی یا نسخه های تقلبی چینی را نشان می دادند. با تمام این اوصاف، در حال حاضر تصاویر جدیدی منتشر شده که به احتمال زیاد، نسخه ی نهایی گوشی آیفون 7 خواهد بود.

اولین تصویری که قطعی به نظر می رسد، نمای کاملی از گوشی آیفون 7 را به صورت روشن و فعال نشان می دهد که توسط فروشگاه تعمیر چینی GeekBar و از طریق وبسایت ویبو منتشر شده است؛ در این تصویر، نرم افزار داخلی اپل به نام SwitchBoard به اجرا گذاشته شده است. این عکس برای اولین بار از طریق وبسیات فرانسوی NEW منتشر شد.

در این مجموعه تصاویر جزئیات دیگری نیز به تصویر کشیده شده که از میان آنها می توان به عدم وجود جک هدفون، اسپیکر دوگانه، دوربین اصلی iSight بزرگتر و طراحی متفاوت در نوارهای آنتن اشاره کرد. گوشی آیفون 7 همچنان از دکمه ی هوم برخوردار است اما حساسیت آن به فشار در این عکس ها قابل تشخیص نیست.

این احتمال وجود دارد که کمپانی اپل از گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در ماه آینده رونمایی کند؛ تاریخ دقیق رونمایی نیز توسط ایوان بلاس مشخص شده و اینطور که به نظر می رسد، روز جمعه 16 سپتامبر برای آن در نظر گرفته شده است. در صورت صحت این خبر، کمپانی اپل یک هفته قبل از آن یعنی از روز جمعه 9 سپتامبر، ثبت سفارش برای پیش فروش این دستگاه را آغاز خواهد کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: macrumors


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر