;
coinex

بازی محبوب پوکمن گو به 15 کشور دیگر در آسیا و خاورمیانه رسید

بازی محبوب پوکمن گو به 15 کشور دیگر در آسیا و خاورمیانه رسیدانتشار بازی محبوب پوکمن گو در آسیا بیشتر معطوف ژاپن بود. خوشبختانه به نظر می رسد که نیانتیک به صورت رسمی در صفحه ی فیسبوک خود اعلام کرد که این بازی در 15 کشور جدید در سراسر آسیا و خاور میانه منتشر شده است.

بنا بر بیانیه ی نیانتیک، علاقه مندان این 15 کشور می توانند بازی محبوب پوکمن گو را از اپ استور و یا پلی استور دانلود نمایند. این 15 کشور شامل برونئی، کامبوج، اندونزی، لائوس، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، تایلند، ویتنام، تایوان، پاپوآ گینه نو، فیجی، جزایر سلیمان، ایالات فدرال میکرونزی و پالائو  می شوند.

بازیکنانی که علاقه مند هستند همین حالا می توانند اپلیکیشن مخصوص دستگاه خود را بدون هیچ مشکلی، به صورت آزاد دانلود کنند و از این بازی لذت ببرند. البته خیلی از علاقه مندان موجود در این کشور ها احتمالا تا قبل انتشار بازی محبوب پوکمن گو برای کشورشان، روش های دیگری برای دسترسی به آن یافته اند و تا کنون به آن مشغول بوده اند.

با این وجود انتشار بازی پوکمن گو در این کشور ها باعث نمی شود که فراموش کنیم، بسیاری از بازیکنان در مورد باگ های موجود برای در اختیار داشتن این بازی شکایت داشته اند. در هر صورت امیدواریم که به زودی این اشکالات بر طرف شود و به طور کامل بتوان از این بازی لذت برد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر