;
coinex

کاربران عضو لینکداین 450 میلیون نفر هستند

کاربران عضو لینکداین 450 نفر هستندکاربران عضو لینکداین به 450 میلیون نفر رسیده ولی تعداد بازدید کنندگان ماهانه این شبکه ی اجتماعی تغییری نکرده است.

لینکداین، درآمد فصل دوم خود را اعلام کرد زیرا به پایان زمان کار خود به عنوان یک شرکت مستقل، نزدیک می شود. پس از اعلام درآمد فصل دوم، مشخص شد که این کمپانی 933 میلیون دلار درآمد داشته است که ارزش هر سهم 1.13 دلار است. همچنین با وجود اینکه کاربران عضو لینکداین به 450 نفر رسیده اند، 25 درصد از آنها به طور ماهانه به حساب کاربری خود سر می زنند.

جف وینر مدیرعامل لینکداین بیان کرد: ” در فصل دوم تعداد اعضاء و مشتریان لینکداین خوب بوده و نتایج مالی قوی به ثمر رسیده است. روند نوآوری محصول باعث افزایش سطح تعامل شده و شرکت ما سرویس های خود را تقویت کرده است”

اگر اعداد و ارقام اعلام شده توسط لینکداین درست باشد، تعداد اعضاء این شبکه اجتماعی نسبت به سال گذشته رشد 18 درصدی داشته است ولی درصد تعداد بازدید کنندگان فعال ماهانه ثابت بوده است. 450 میلیون کاربر عضو لینکداین وجود دارد که از این میان 160 میلیون نفر به صورت ماهانه به حساب کاربری خود سر می زنند. این به میزان همان زمانی است که میلیون کاربر عضو لینکداین وجود داشت.

البته افزایش عضو منحصر به فرد می تواند متریکی برای محبوب شدن این شبکه ی اجتماعی نسبت به سال گذشته، باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: venturebeat


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر