;
coinex

ارسال تصاویر گیف در المپیک ریو 2016 ممنوع شده است

تصایور گیف یکی از روش های فوق العاده برای به اشتراک گذاری بخش کوتاهی از ویدیو ها هستند. همچنین برای ارسال تصاویر جالب نیز مورد استفاده قرار می گیرند؛ با اینحال و صرفنظر از هدف شما، کمیته ی ملی المپیک ایجاد تصاویر گیف ورزشی توسط آژانس های پوشش دهنده ی خبری را متوقف کرده است.

بنا بر این قوانین، “مواد المپیک نباید در خدمات تعاملی منتشر شوند” چرا که این تصاویر گیف شرایطی را برای “تماشا کنندکان فراهم می کند تا از میان کانال های مختلف یکی را انتخاب کرده و مواد المپیک را در زمان ها و برنامه های دیگری خارج از برنامه ی پخش اخبار تماشا کنند.”

در ادامه ی متن این قانون آمده است که: “علاوه بر این، فرمت های گرافیکی انیمیشنی همانند تصاویر گیف، GFY، WebM و یا فرمت های ویدیوهای کوتاه مثل Vines و غیره به صراحت ممنوع هستند.” به گزارش وبسیات Mashable، به نظر می رسد که کمیته ی ملی المپیک با این قانون گذاری قصد دارد تماشای بازی های المپیک ریو 2016 را تنها از طریق رسانه های پشتیبان و قانونی امکان پذیر کند، به همین دلیل سایر انتشارات خبری را از ساخت تصاویر گیف  درباره ی بازی های المپیک ریو 2016 محروم کرده است.

اینطور که به نظر می رسد، اگر کسی این قوانین را زیر پا بگذارد با طرح شکایت مواجه خواهد شد؛ اما بدون شک بسیاری از افراد فعال در فضای اینترنت از شنیدن این خبر خوشحال نخواهند شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر