;
coinex

به روز رسانی پریزما با فیلترهای ترکیبی و امکان برش تصویر منتشر شد

به روز زسانی پریزما با فیلترهای ترکیبی و امکان برش تصویر منتشر شدبه روز زسانی پریزما با ویژگی های جدید منتشر شد، اکنون این برنامه ویرایش تصویر، با فیلترهای ترکیبی و امکان برش و چرخش تصویر همراه شده و همچنین سرعت پردازش تصاویر در آن بالا رفته است.

در حالی که توسعه دهندگان دیگر در حال شبیه سازی برنامه ی پریزما با خلاقیت های مختلف هستند به طوری که نتیجه را بهبود بخشند، سازندگان پریزما به دنبال بهتر کردن ویژگی های موجود و به روز رسانی پریزما هستند. آخرین نسخه ی این برنامه ی محبوب ویرایش تصویر به کاربر اجازه می دهد تا در حین تبدیل تصویر خود به یک شاهکار هنری، آن را برش زده یا چرخش دهد و یک نسخه ی ترکیبی بین عکس اصلی و نسخه ی فیلتر شده ارائه دهد.

مهمتر از همه این ها، به روز رسانی پریزما این بار باعث شده تا عملکرد این برنامه سریع تر شود. پیش از این در برخی مواقع که برنامه در حال پردازش تصویر بود، در زمان های پیک مصرف، با باگ هایی از سوی سرور مواجه می شدیم که اکنون این مشکل بسیار کاهش یافته است.

اکنون اگر توسعه دهنده ی پریزما بتواند قابلیت فیلترهای سفارشی و ویرایش ویدئو را که به ترتیب در رقبای پریزما، اپلکیشن های به نام آلتر و آرتیستو دیده می شوند، را به قابلیت های پریزما اضافه کند، موفقیت این برنامه اساسا کامل خواهد شد. البته می دانیم که در آینده ی نزدیک پریزما ویرایش ویدئو را به قابلیت های خود اضافه می کند. امیدواریم که فیلترهای سفارشی نیز جزء برنامه های آتی آن قرار گیرند.

به روز رسانی پریزما در حال حاضر برای ios و اندروید در دسترس است. می توانید آن را دریافت کرده و از عملکرد سریع و ویژگی های جدید آن لذت ببرید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر