;
coinex

کشف روش هک مانیتور برای جاسوسی

کشف روش هک مانیتور برای جاسوسیمحققان روشی یافته اند که از طریق آن می توان مانتیور کاربران را به منظور جاسوسی هک کرد. پیش تر در گزارشات اشاره شده بود که برخی از صفحه کلید ها و یا موس های بی سیم نسبت به هک آسیب پذیر هستند، این به این معناست که زمانی که تایپ می کنید و یا از موس استفاده می کنید، یک هکر می تواند به طور موثر از این ابزار جانبی کامپیوتر برای جاسوسی از اطلاعات محرمانه ی شما استفاده کند. حال به تازگی مشخص شده است که فقط صفحه کلید و موس نیستند که باید در مورد امنیت آنها نگران باشیم، امکان هک مانیتور ها نیز وجود دارد.

در واقع گروهی از محققان Red Balloon Security دریافته اند که هک مانیتور امکان پذیر است و هکرها نه تنها می توانند ببینند که چه چیزی روی نمایشگر شما به نمایش در می آید، بلکه می توانند آن را دستکاری کنند. این به این معنی است که هکر ها دیگر نیازی به URL ندارند، آنها می توانند URL های رسمی را ایجاد کنند که به وب سایت جعلی ارجاع داده شود و از حساب های مالی شما سوء استفاده کنند.

هک های خطرناک دیگر شامل کنترل نیروگاه های مهم ملی است که می تواند فجایع بزرگی به بار آورد. همچنین این محققان ادعا می کنند که هک مانیتور مخصوص برند خاصی نیست و هر مانیتوری احتمال آسیب پذیری را دارد.

با این اوصاف ما در جهانی زندگی می کنیم که حتی نمی توانیم به صفحه کلید، موس و یا مانیتورخود اعتماد داشته باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    یک ترجمه ی ضعیف و کپی برداری از سایتهای دیگه..شما که دارید کپی می کنید حداقل درست ترجمه کنید و اینقدر بی سر و ته ننویسید

    پاسخ