;
coinex

مشخصات فاش شده از گوشی ال جی V20

مشخصات فاش شده از گوشی ال جی V20رندرهای گوشی ال جی V20 ، به تازگی منتشر شده اند، این رندرها نشان از دوربین اصلی دوگانه و بدنه ی فلزی برای این گوشی دارند.

ال جی اعلام کرده است که 6 ام سپتامبر گوشی ال جی V20 خود را معرفی می کند. هیچ مشخصاتی از این گوشی به صورت رسمی مشخص نیست ولی نام گذاری آن نشان می دهد که جایگزینی برای ال جی V10 سال گذشته خواهد بود.

به تازگی رندرهایی از این گوشی توسط حساب کاربری @OnLeaks منتشر شده که برخی از مشخصات احتمالی آن را مشخص می کند. این رندرها دستگاهی را نشان می دهد که بدنه ی آن از فلز است. همچنین مانند ال جی V10 با یک نمایشگر بزرگ اصلی و یک نمایشگر کوچکتر ثانویه، همراه خواهد بود. از طرفی این رندرها نشان می دهند که گوشی ال جی V20 دوربین جلوی دوگانه ای که در V10 نیز دیده می شود را به همراه نداشته و به جای آن با دوربین اصلی دوگانه با فلش دوگانه ی LED و فوکوس خودکار لیزری می آید.

قاب پشتی گوشی ال جی V20 ، با سنسور اثر انگشتی که در پشت ال جی جی 5 (پرچمدار فعلی ال جی) دیده می شود، همراه است. این دستگاه جدید با ابعاد 159.5 در 78.1 در 7.7 میلی متری طراحی شده است(البته دوربین عقب آن به وضوح، ضخیم تر است). با این وجود تقریبا هم اندازه ی ال جی V10 است که ابعاد 159.6 در 79.3 در 8.6 میلی متری دارد.

هیچ اطلاعاتی در مورد پردازنده ی داخلی این گوشی بیان نشده، اما شایعات نشان می دهد که اسنپ دراگون 820 کوالکوم در آن بکار خواهد رفت و احتمالا با 4 گیگابایت رم همراه است.

گوشی ال جی V20 اولین گوشی هوشمند جهان است که با اندروید 7 نوقا از پیش نصب شده می آید. این موضوع خیلی جالب است زیرا همیشه گوشی های نکسوس اولین گوشی هایی هستند که با نسخه ی جدید اندروید می آیند ولی این بار اینگونه نیست.

این گوشی تا قبل از پایان ماه سپتامبر در بازار آمریکا عرضه می شود.

مشخصات فاش شده از گوشی ال جی V20

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر