;
coinex

آیا آیفون 7 محبوب نخواهد بود؟

کاهش فروش سالانه آیفونکاهش فروش سالانه آیفون ، در حال حاضر در دو دوره ی متوالی اتفاق می افتد، به گونه ای که تا کنون هرگز رخ نداده است. یکی از تحلیلگران می گوید اپل رکود عملکردی داشته است و به طور کلی کاهش سهام اپل به این خاطر است که سود آن بیشتر مبنی بر فروش آیفون است. با این وجود پس از اعلام نتایج فصل سوم، سهام اپل افزایش یافته است. این به این خاطر است که کاربران با دیدن مشخصات شایعه شده برای آیفون 7 احتمالا از خرید آن اجتناب می کنند.

آی فون، بر اساس گزارشات مبنی بر ترافیک وب بازه ی زمانی فصل سوم سال 2015 تا فصل دوم سال 2016، اشتراک ترافیک را در بین کشور های مختلف از دست داده است. در همین بازه ی زمانی شاهد افزایش این میزان برای شرکت سامسونگ بوده ایم.

گزارشات همچنین نشان می دهد که به لطف عرضه ی آی فون اپل SE، این گوشی 4 اینچی محبوب، در کشور های کانادا، فرانسه، ژاپن، انگلستان و ایالات متحده سهم ترافیک وب گوشی های4 اینچی بیش از 20٪  رشد داشته است. همچنین گوشی های هوشمند با رزولوشن 1440 در 2560 نسبت به سال گذشته رشد سهم ترافیک وب داشته اند.( استرالیا  3.5درصد، انگلستان 3.3 درصد، ایالات متحده 3.1 درضد، آلمان  2.8 درصد و فرانسه 2.7 درصد).

به گفته ی تحلیلگران اگر امید افزایش سهام اپل بر اساس فروش آیفون 7 باشد، احتمالا آیفون 7 نا امید کننده خواهد بود و شاید برای سومین سال پیاپی اپل شاهد فروش سالانه آیفون باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر