;
coinex

خصوصیات گوشی شیائومی می نوت 2 منتشر شد

شایعات منتشر شده پیرامون گوشی شیائومی می نوت 2 از عرضه ی این گوشی در 4 نسخه ی مختلف خبر می دهد.

هواداران گوشی های شیائومی به ویژه سری می نوت، چند ماهی است که منتظر رونمایی از گوشی نوت جدید کمپانی شیائومی هستند. در حال حاضر نیز اطلاعاتی در وبسیات ویبو منتشر شده که از خصوصیات و تاریخ راه اندازی گوشی شیائومی می نوت 2 خبر می دهد. لازم به ذکر است که صحت و سقم این اطلاعات هنوز مشخص نیست، با اینحال تصویر خوبی را از این گوشی در ذهن هوادارن ایجاد می کند.

گوشی شیائومی می نوت 2 از پردازنده ی اسنپ دراگون 821 که نسخه ی آپگرید شده ی تراشه ی 820 است، بهره خواهد برد. این گوشی همچنین از نمایشگر 5.7 اینچی سوپر آمولد با کیفیت رزولوشن 1080p و 2K همراه خواهد بود. علاوه بر این دو، یک نسخه نمایشگر دیگر نیز با کیفیت 2K در نظر گرفته شده که از لبه های خمیده برخوردار شده است. تمام این مدل ها حساس به فشار هستند و توسط گوریلا گلس 2.5D حفاظت می شوند. همچنین گفته می شود که از اسکنر اثر انگشت نیز بهره مند می شوند.

علاقه مندان به خرید این دستگاه می توانند نسخه ی مورد نظر خود را از میان نسخه های مختلف رم و حافظه انتخاب کنند. گوشی شیائومی می نوت 2 در نسخه های رم 4 گیگابایتی با حافظه ی 32 گیگابایتی، نسخه ی رم 6 گیگابایتی با حافظه ی 64 گیگابایتی و نسخه ی رم 6 گیگابایتی با حافظه ی 128 گیگابایتی انتخاب کنند.

این دستگاه با اتصالات NFC، پورت یو اس بی نوع سی، بلوتوث 4.2، اسپیکر دوگانه، بلستر IR، صدای Hi-Fi، پشتیبانی کامل از شبکه و VoLTE همراه خواهد بود. گوشی شیائومی می نوت 2 به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 3.0 مجهز خواهد شد.

نسخه ی استاندارد این دستگاه که از نمایشگر 1080p، رم 4 گیگابایتی و حافظه ی 32 گیگابایتی برخوردار است با قیمت 2499 یوان معادل 376 دلار عرضه خواهد شد. این در حالیست که نسه ی رم 6 گیگابایتی و حافظه ی 64 گیگابایتی با کیفیت رزولوشن 2K با برچسب قیمتی 2999 یوان معادل 450 دلار عرضه خواهد شد. نسخه ی نمایشگر خمیده با کیفیت 2K نیز که با رم 6 گیگابایتی و حافظه ی 128 گیگابایتی همراه است، با قیمت 3499 یوان معادل 526 دلار فروخته خواهد شد.

علاوه بر این، گفته می شود که یک نسخه ی رم 6 گیگابایتی با حافظه ی 128 گیگابایتی نیز عرضه می شود که با نمایشگر تمام اچ دی همراه بوده و با قیمت 2799 یوان معادل 421 دلار به فروش خواهد رسید.

انتظار می رود که کمپانی شیائومی از گوشی می نوت 2 در 5 سپتامبر رونمایی کند؛ لازم به ذکر است که گفته می شود گوشی شیائومی ردمی 4 نیز دو هفته قبل، یعنی در 25 آگوست معرفی خواهد شد.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر