;
coinex

تاخیر در عرضه سامسونگ گلکسی نوت 7 به دلیل تقاضای بالا

تاخیر در عرضه سامسونگ گلکسی نوت 7 به دلیل تقاضای بالابا توجه به گزارشات، عرضه ی سامسونگ گلکسی نوت 7 در برخی از مناطق به دلیل سفارشات و تقاضای بسیار بالا و غیر منتظره ی کاربران، به تعویق خواهد افتاد.

به طور مثال سامسونگ موبایل هلند به صورت رسمی اعلام کرد که با توجه به شدت شدت تقاضای غیر منتظره، عرضه نوت 7 در این کشور از 2 سپتامبر به 9 سپتامبر تغییر خواهد کرد. بنابراین کاربرانی که در هلند منتظر این گوشی هستند، باید یک هفته ی بیشتر صبر کنند. عرضه سامسونگ گلکسی نوت 7 در روسیه و اکراین نیز قرار بود در روز 2 ام سپتامبر انجام شود ولی با این وجود به ترتیب 16 ام 30 ام سپتامبر در این دو کشور در اختیار کاربران علاقه مند قرار می گیرد. علاوه بر اینها در مالزی نیز متقاضیان شاهد تاخیر در عرضه سامسونگ گلکسی نوت 7 خواهند بود، این بدشانسی در مالزی به دلیل محدودیت در عرضه ی جهانی نوت 7 است. با این وجود تعجب آور نیست که در بسیاری از کشور های دیگر نیز کاربران با این تعویق در زمان عرضه مواجه شوند.

البته تا کنون در مورد تاخیر عرضه سامسونگ گلکسی نوت 7 در ایالات متحده، چیزی گزارش نشده است. در حال حاضر گلکسی نوت 7 در این کشور برای پیش سفارش در دسترس است و از یک هفته ی دیگر توسط تمام اپراتور های بزرگ عرضه می شود.

در هر صورت به نظر می رسد که سامسونگ در فروش گلکسی نوت 7 تا کنون به موفقیت بزرگی دست یافته است. البته فعلا با سیلی از تقاضای غیر منتظره مواجه است هنوز به طور قطع نمی توان گفت این مورد منفی یا مثبت است.

سامسونگ پی در گلکسی نوت 7

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر