;
coinex

آیا باید منتظر آیفون 8 بمانیم؟

آیا باید منتظر آیفون 8 بمانیم؟در حالی که آیفون 7 بهبودهای سخت افزاری خوبی به همراه خواهد داشت، با این حال آیفونی که اپل آن را برای سال 2017 عرضه می کند، کاملا متفاوت خواهد بود.

ابتدا، بیایید آنچه انتظار داریم در آیفون 7 ببینیم را بررسی کنیم. کمتر از یک ماه دیگر رویداد اپل برگزار می شود و آیفون 7 با طراحی مشابه آیفون 6 یا آیفون 6 اس، در این رویداد معرفی خواهد شد. این یعنی اپل طبق روال گذشته که هر دو سال یک بار، طراحی فیزکی آیفون را تغییر می داد، عمل نخواهد کرد.

تغییرات آیفون 7 شامل دوربین دوگانه اصلی همانند آنچه در هواوی پی 9 مشاهده می شود خواهد بود، همچنین دکمه ی هوم حساس به فشار آن با طراحی جدیدی همراه می شود، از طرفی فاقد جک هدفون خواهد بود. هدفون در این آیفون به وسیله ی پورت شارژر و یا بلوتوث اتصال می یابد.

حال این سوال پیش می آید که با توجه به اینکه اپل  آیفون سال 2017 را با طراحی بسیار متفاوت ارائه می دهد، آیا باید منتظر از راه رسیدن این آیفون باشیم و فعلا آیفون خود را ارتقاء ندهیم؟

آیفون 8 دستگاهی خواهد بود که اپل را به آینده پیوند می زند. سال 2017 دهمین سالگرد عرضه ی آیفون است، البته این شاید تصادفی بوده باشد ولی به هر حال اپل قصد دارد یک آیفون متفاوت در این سال روانه بازار کند.

تا کنون حدس و گمان ها نشان می دهد که آیفون سال 2017 احتمالا با بدنه ی شیشه ای خواهد آمد. بر اساس گزارشی که این هفته در Nikkei بزرگترین روزنامه ی تجاری ژاپن منتشر شد: ” انتظار می رود که اپل طراحی مجدد آیفون را به قاب شیشه ای انجام دهد.”

قاب شیشه ای آیفون با همکاری با Foxconn شریک اپل که تامین کننده ی اجزاء آن و واقع در تایوان است، تولید خواهد شد. فاکسان از سال گذشته در حال کار بر روی یک قاب شیشه ای بود.

احتمالا خیره کننده ترین بخش از طراحی جدید آیفون سال 2017 حذف نمایشگر ال سی دی و استفاده از نمایشگر اولد خواهد بود. با وجود این نمایشگر آیفون وضوح تصویر بالاتر و جزئیات رنگ بیشتر خواهد داشت.

البته آوردن این بخش از طراحی برای اپل لازم است زیرا سامسونگ گوشی های گلکسی اس 7 اج را با نمایشگر اولد روانه بازار کرده است. این مزیت تکنولوژیکی سامسونگ نسبت به اپل محسوب می شود. همچنین گلکسی نوت 7 نیز به مراتب پیش رفته تر است از این رو احتمالا در این بخش از آیفون 7 بسیار جلو خواهد بود.

اپل می تواند بهبود سخت افزاری را کنار بهبود نرم افزاری و خدمات جدید ارائه دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: bgr


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر