;
coinex

نسخه ی بتای واتساپ با امکان فوروارد پیام به چند گروه و چند مخاطب همراه است

نسخه ی بتای واتساپ با امکان فوروارد پیام به چند گروه و چند مخاطب همراه استاگر از برنامه پیام رسان واتساپ استفاده می کنید و همچنین در چندین گروه چت عضو هستید، خبر خوبی برای شما داریم. نسخه ی بتای واتساپ امکان فوروارد کردن پیام را به چندین گروه و مخاطب فراهم می کند. واتساپ همواره به کاربران اجازه ی فوروارد پیام را می داد اما این امکان برای تک نفر و یا تک گروه محدود بود.

به نظر می رسد که در آخرین نسخه ی بتای واتساپ، توسعه دهندگان امکانی ایجاد کرده اند که کاربران می توانند پیام های مورد نظر خود را برای چند مخاطب و یا چند گروه چت ارسال کنند. این ویژگی خیلی مفید است که کاربر بتواند یک پیام را برای چندین نفر به صورت همزمان ارسال کند.

همچنین به نظر می رسد نسخه ی بتای واتساپ به گونه ای به روز رسانی شده است که اکنون در آن پیام ها به دو دسته ی ” Frequent chats” و ” Recent chats” تقسیم می شوند. Recent chats که به معنای چت های اخیر است، بسیار شبیه نسخه ی کنونی است، که در آن آخرین پیام ها در صدر لیست ظاهر می شوند، Frequent chats نیز که به معنای پیام های پر تکرار است، چت هایی را نشان می دهد که در آن فعالیت بیشتری داشته اید، بنابراین دیگر لازم نیست که در بین لیست به دنبال شخص خاصی که بیشتر با او چت می کنید و یا گروهی بگیردید که بیشتر در آن فعالیت دارید.

متاسفانه این به روز رسانی فعلا در نسخه ی بتاست و مشخص نیست که چه زمانی برای عموم منتشر می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر