;
coinex

بیش از یک میلیون کاربر بازی پوکمن گو در انگلستان، برای این بازی هزینه می کنند

بیش از یک میلیون کابر بازی پوکمن گو در انگلستان، برای این بازی هزینه می کنندبا توجه به آمار و نظر سنجی ها، بیش از یک میلیون کاربر بازی پوکمن گو در کشور انگلستان، برای خرید های درون برنامه ای این بازی، پول خرج می کنند.

بدون شک برنامه هایی که در داخل آنها پس از طی مراحلی نیاز به پرداخت هزینه و خرید برخی موارد است، یکی از مدل های کسب و کاری پر سود محسوب می شوند. به همین خاطر بسیاری از توسعه دهندگان تصمیم به ایجاد خرید داخلی در برنامه های خود نموده اند و یا دست کم یکی از ویژگی های استاندار برنامه ی خود را مشروط به پرداخت هزینه کرده اند.

در ازای این پرداخت هزینه به کاربر کمک می شود تا برای بازی قوی تر شده و یا ظاهر کارکتر خود را تغییر دهد. با توجه به محبوبیتی که بازی پوکمن گو در بین کاربران کسب کرده و مدل درآمدی خرید داخلی برنامه اش، در گزارشات آمده که در حال حاضر بیش از 200 میلیون دلار سود داشته است. همچنین با توجه به نظر سنجی که در انگلستان صورت گرفته است، بیش از یک میلیون کاربر بازی پوکمن گو در این کشور، برای بازی پوکمن گو متحمل هزینه می شوند.

بر اساس بررسی انجام شده توسط YouGov، مشخص شده است که بیشتر بازی کنان بین 1 پوند تا 15 پوند برای این بازی هزینه می کنند. با این حال تعدای از آنها نیز بیش از این مقدار را صرف بازی محبوب خود می کنند، در واقع 250 هزار نفر بیش از 15 پوند و 150 هزار نفر بیش از 30 پوند برای این بازی هزینه متحمل می شوند. همچنین مشخص شده است که حدود 7000 نفر از این بازیکنان بیش از 75 پوند برای خرید های درون برنامه ای بازی پوکمن گو پول خرج می کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر