;
coinex

تصاویر جدید هواوی میت 9 از وجود دوربین دوگانه در این دستگاه خبر می دهند

تصاویر جدیدی که از گوشی هواوی میت 9 به بیرون درز کرده، این گوشی را همراه با دوربین دوگانه به نمایش گذاشته است.

سری پرچمدار کمپانی هواوی بدون نسخه ی میت، کامل نخواهد بود؛ و با توجه به اینکه از معرفی آخرین نسخه ی آن نزدیک به یک سال می گذرد، زمان آن فرا رسیده تا نسخه ی بعدی معرفی شود. به این ترتیب، باید انتظار داشت که اخبار و شایعات بیشتری راجع به گوشی هواوی میت 9 منتشر شود.

نزدیک به 4 ماه قبل شایع شده بود که گوشی هواوی میت 9 از تنظیمات دوربین 20 مگاپیکسلی دوگانه برخوردار خواهد شد. هنوز به طور قطع نمی توان گفت که گوشی هواوی میت 9 از سنسور های 20 مگاپیکسلی برخوردار شود، این در حالیست که با توجه به تصاویر لو رفته ی جدید، می توان از وجود تنظیمات دوربین دوگانه در این دستگاه اطمینان حاصل کرد.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، جایگاه قرار گرفتن دوربین کاملا با مدل گوشی هواوی پی 9 متفاوت است؛ لنز ها برخلاف هواوی پی 9، در کنار هم و در سمت چپ قرار نداشته و در عوض، در قسمت میانی دستگاه و روی هم قرار دارند. همچنین به نظر می رسد که منافذ کناری، لیزر فوکوس خودکار و فلاش LED باشند. اسکنر اثر انگشت نیز در قسمت پایینی دوربین ها قابل مشاهده است. تصویر دیگری که لبه ی انتهایی دستگاه را به نمایش می گذارد، از وجود پورت یو اس بی نوع سی در این دستگاه خبر می دهد.

اینطور که به نظر می رسد، گوشی هواوی میت 9 با نمایشگر 5.9 اینچی همراه خواهد بود. انتظار می رود که این دستگاه در ماه اکتبر یا نوامبر رونمایی شود؛ این در حالیست که اندروید 7.0 نوقا به صورت پیش فرض روی آن نصب خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر