;
coinex

پیش فروش 3 میلیون گوشی میزو M3E تنها در عرض 24 ساعت

کمپانی میزو اخیرا از مدل جدیدی رونمایی کرد؛ گوشی میزو M3E دستگاه پرچمداری است که با قیمت 196 دلار به فروش می رسد و افراد جوان تر را مخاطب قرار داده است.

تنها بعد از 24 ساعت که از معرفی گوشی میزو M3E از طریق وبسایت رسمی این کمپانی می گذرد، سفارش برای پیش خرید این دستگاه به 3 میلیون واحد رسیده است.

این گوشی 5.5 اینچی با کیفیت نمایشگر 1080p، به پردازنده ی هشت هسته ای هلیو P10 مجهز شده و از رم 3 گیگابایتی با حافظه ی 32 گیگابایتی بهره می برد. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای گوشی میزو M3E در نظر گرفته شده است. این دستگاه همچنین از باتری 3100 میلی آمپر ساعتی برخوردار شده است. گوشی میزو M3E نیز همانند سایر دستگاه های میزو، به اسکنر اثر انگشت در دکمه ی mBack که در پشت دستگاه قرار گرفته، مجهز شده و به عنوان دکمه ی هوم نیز کاربرد دارد. سیستم عامل این دستگاه، YunOS خواهد بود. گوشی میزو M3E از پهنای باند جهانی نیز پشتیبانی می کند؛ علاوه بر این، از قابلیت هایی همچون اتصال VoLTE و  نصب دو سیمکارت برخوردار است. این گوشی همچنین به قابلیتی مجهز شده که از طریق آن می توان ماشین متصل را از راه دور کنترل کرد.

لینان ژوان در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که در حال حاضر، 500.000 واحد از این گوشی تولید شده و از 14 آگوست در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر