;
coinex

محرومیت ورزشکاران کره ی شمالی در المپیک از دریافت گوشی گلکسی اس 7 اج

دولت کره ی شمالی به ورزشکاران خود در المپیک ریو 2016 اجازه نمی دهد که گوشی گلکسی اس 7 اج با طراحی ویژه ی المپیک را دریافت کنند.

کمپانی سامسونگ ماه گذشته به بزرگداشت المپیک ریو 2016، از گوشی گلکسی اس 7 اج با طراحی ویژه ی المپیک رونمایی کرد. این نسخه ی محدود از گوشی گلکسی اس 7 منحصر به فرد است؛ بدنه ی این دستگاه در رنگ مشکی طراحی شده، در حالیکه سایر قسمت های دستگاه از رنگ های حلقه های المپیک برخوردار شده اند. کمپانی سامسونگ همچنین اعلام کرد که تمام 12500 ورزشکار حاضر در المپیک ریو 2016، یک نسخه از این دستگاه را به صورت رایگان دریافت کرده اند.

با اینحال، دولت کره ی شمالی تصمیم گرفت که هدیه ی همسایه ی جنوبی خود را نپذیرد و ورزشکاران خود را از دریافت این نسخه ی محدود از گوشی گلکسی اس 7 اج که به صورت رایگان عرضه می شد، محروم کرد. به گزارش کمپانی سامسونگ و کمیته ی ملی المپیک، یکی از مدیران ارشد کره ی شمالی تمام 31 گوشی را دریافت کرده اما آنها را به ورزشکاران کشور خود تحویل نداده است. در ادامه ی کنجکاوی های خبرنگاران، آنها دریافتند که کیم سونگ آی، ورزشکار تنیس روی میز به آرامی از دریافت هدیه ی خود امتناع کرده است.

کشور کره ی جنوبی، دشمن قسم خورده ی کره ی شمالی است؛ همانطور که می دانیم، کمپانی سامسونگ از کشور کره ی جنوبی است. بدیهی است که تنها دلیل برای عدم دریافت هدایا نیز همین است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidpolice


عصر تکنولوژی، تکرا




ارسال نظر