;
coinex

چهارمین رویداد همسو در کرج با حضور سه کارآفرین موفق

چهارمین رویداد همسو در کرج با حضور سه کارآفرین موفق

چهارمین رویداد کارآفرینی همسو، دوشنبه، 25 مرداد 95 در کرج برگزار خواهد شد.

در این رویداد سه کارآفرین در پاسخ به سوالات کارشناسان کارآفرینی و شرکت کنندگان به بیان تجربیاتشان خواهند پرداخت.

جعفر امامی، کارآفرین پیشکسوت صنایع نساجی و بنیانگذار دکاموند، هادی فرنود، بنیانگذار استارتاپ کاموا و “همفکر تهران” و محی سنیسل، بنیانگذار استارتاپ دونیت مهمان چهارمین رویداد همسو خواهند بود.

همسو، سالی 4 بار جامعه استارتاپی کرج را دور هم جمع کرده و بستر بسیار خوبی برای توسعه ارتباطات محسوب می شود. ساعت آغازین و ساعت پایانی این رویداد، برای شبکه سازی و آشنایی با سایر شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

تالار شهیدان نژاد فلاح، واقع در خیابان شهید بهشتی که یکی از بهترین مکان های برگزاری رویداد در شهر کرج می باشد با حمایت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در اختیار برگزارکنندگان همسو قرار گرفته است. مرکز پژوهش شورای شهر کرج با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی و نوآوری بین جوانان، در چهار دوره متوالی، حامی اصلی برگزاری همسو بوده است. معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج نیز برای ایجاد همدلی بین جوانان، تقویت حس تعلق به شهر و توانمندسازی نیروی انسانی در چهارمین همسو به جمع حامیان این رویداد پیوسته است.

توسعه ارتباطات و هم افزایی فعالان استارتاپی کرج که از اسفند 93 با رویداد “همفکر کرج” آغاز شده است، با برگزاری رویدادهایی چون همسو، استارتاپ ویکند و هکاتون با قوت به مسیر خود ادامه می دهد. در این فاصله نزدیک به 70 رویداد استارتاپی در شهر کرج برنامه ریزی و اجرا شده است. مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج نیز مدتی است با برگزاری چند پیش رویداد استارتاپی در حال آماده سازی جوانان شهر برای برگزاری اولین استارتاپ ویکند شهری، تحت عنوان پایش است.

جهت ثبت نام و حضور در چهارمین رویداد همسو، به وبسایت http://hamsoo.biz مراجعه فرمایید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر