;
coinex

تصاویر اچ تی سی نکسوس سلفیش منتشر شد

تصاویر اچ تی سی نکسوس سلفیش منتشر شدتا کنون رندرهای زیادی از گوشی اچ تی سی نکسوس سلفیش در اخبار و شایعات دیده شده است، اما اگر دوست دارید که بدانید این گوشی دقیقا چه شکلی است، به لطف سایت  Android Police تصاویر واقعی گوشی اچ تی سی نکسوس سلفیش منتشر شده است که می توان دید کلی از ظاهر آن بدست آورد. مشخص است که این تصاویر از یک عکس بزرگتر برش خورده و ویرایش شده اند، زیرا کیفتی که باید را ندارند اما با این وجود برای دید کلی از ظاهر اچ تی سی نکسوس سلفیش مناسب هستند. پیش از این رندر ها نشان می دادند که قاب پشتی این گوشی یک پانل شیشه ای است، اکنون نیز تصاویر منتشر شده ی جدید نیز این موضوع را تائید می کنند.

سنسور اثر انگشت در وسط گوشی دیده می شود. به گفته ی Android Police هر دو گوشی نکسوس امسال، یعنی نکسوس سلفیش و نکسوس مارلین طراحی مشابهی دارند، این به این معنی است که شاید شایعات گذشته در مورد آنها اشتباه باشد.

بر این اساس شاید تنها اندازه و برخی از مشخصات سخت افزاری، تفاوت بین این دو گوشی باشد، شبیه به تفاوتی که بین آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس دیده می شود. آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس در اندازه نمایشگر ، رزولوشن و باتری متفاوت هستند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر