;
coinex

تصاویری از رندرهای گوشی شیائومی می نوت 2 در فضای اینترنت منتشر شد

رندرهای منتشر شده از گوشی شیائومی می نوت 2 از وجود دوربین دوگانه و نمایشگر خمیده در این دستگاه خبر می دهند.

انتظار می رود که گوشی شیائومی می نوت 2 در نیمه ی دوم سال 2016 معرفی شود. یکی از تحلیلگران این عرصه به نام Pan Juitang معتقد است که این دستگاه تا پایان این ماه رونمایی خواهد شد، اما تا به حال هیچ خبری از برگزاری رویدادی برای راه اندازی این پرچمدار جدید به گوش نرسیده است. با اینحال، تصاویر لو رفته و شایعات منتشر شده درباره ی این دستگاه، تصویر تقریبا کاملی از گوشی شیائومی می نوت 2 را در ذهن افراد ایجاد کرده است. اینطور که به نظر می رسد، این دستگاه از دوربین دوگانه، نمایشگر خمیده و اسنپ دراگون 821 بهره خواهد برد. اما اگر می خواهید بدانید که این خصوصیات به چه شکلی ظاهر خواهند شد، می توانید رندرهایی که توسط برخی هواداران تهیه شده را تماشا کنید.

در این رندرها به نظر می رسد که شیائومی می نوت 2 همانند گوشی شیائومی می 5 از بدنه ی شیشه ی 3D برخوردار شده است؛ علاوه بر این، دوربین دوگانه در قاب پشتی و نمایشگر خمیده را نیز در رندرها مشاهده می کنید. چند روز قبل تصویری منتشر شد که پنل نمایشگر با لبه های خمیده در گوشی شیائومی می نوت 2 را به نمایش گذاشته و از شباهت آن به گوشی گلکسی نوت 7 خبر می داد. اینطور که به نظر می رسد، طراح این رندرها تمام این شایعات را در نظر گرفته است. در حقیقت، این رندرها به دستگاهی که در نهایت معرفی خواهد شد، شباهت زیادی دارند.

نمای روبرویی دستگاه نیز با نمایشگر شیشه ای خمیده و دکمه ی هوم مستطیل شکل، بسیار زیبا طراحی شده است. در تصاویر مشاهده می کنید که اسپیکر ها در لبه های انتهایی دستگاه قرار گرفته اند، همچنین پورت یو اس بی نوع سی نیز برای دستگاه در نظر گرفته شده است. نمای پشتی دستگاه شباهت زیادی به گوشی شیائومی می 5 دارد، هرچند نباید وجود دوربین دوگانه و فلاش دوگانه در قسمت بالایی دستگاه را نادیده گرفت.

این رندرها در مجموع یک طراحی عالی از پرچمدار شیائومی می نوت 2 را به نمایش گذاشته اند.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر