;
coinex

گوشی های انعطاف پذیر لنوو در کنفرانس IFA برلین رونمایی خواهند شد

کمپانی لنوو با انتشار تصاویری از گوشی های انعطاف پذیر خود، از رونمایی آنها در کنفرانس IFA برلین خبر داد.

این کمپانی چند ماه قبل در رویداد “جهان تکنولوژی لنوو” که در سان فرانسیسکو برگزار شد، کانسپتی از تبلت و گوشی های انعطاف پذیر خود را به نمایش گذاشت. اما در حال حاضر و با توجه به ویدیو جدید منتشر شده، به نظر می رسد که این دستگاه از مرحله ی کانسپت خارج شده و به صورت رسمی راه اندازی خواهد شد.

این کمپانی چند ماه قبل در رویداد "جهان تکنولوژی لنوو" که در سان فرانسیسکو برگزار شد، کانسپتی از تبلت و گوشی های انعطاف پذیر خود را به نمایش گذاشت. اما در حال حاضر و با توجه به ویدیو جدید منتشر شده، به نظر می رسد که این دستگاه از مرحله ی کانسپت خارج شده و به صورت رسمی راه اندازی خواهد شد.

این ویدیو که قبل از کنفرانس IFA برلین 2016 منتشر شده، بر مبنای درون مایه ی شعار “تفاوت برای بهتر بودن” رخ نشان داده است. در این ویدیو چند دستگاه از جمله لنوو یوگا، مدل جدیدی از کیبورد، یک گوشی با نمایشگر منعطف و تبلتی با قابلیت تا شدن به نمایش گذاشته شده است.

این ویدیو که قبل از کنفرانس IFA برلین 2016 منتشر شده، بر مبنای درون مایه ی شعار "تفاوت برای بهتر بودن" رخ نشان داده است. در این ویدیو چند دستگاه از جمله لنوو یوگا، مدل جدیدی از کیبورد، یک گوشی با نمایشگر منعطف و تبلتی با قابلیت تا شدن به نمایش گذاشته شده است.

کمپانی های سامسونگ و ال جی از رقیب های اصلی لنوو در عرصه ی گوشی های انعطاف پذیر به شمار می روند. سامسونگ اعلام کرده که برای راه اندازی گوشی های انعطاف پذیر و عرضه ی آنها در سال 2017 برناه ریزی کرده است؛ این احتمال وجود دارد که نمونه های اولیه ی آن در کنفرانس جهانی موبایل به نمایش گذاشته شود.

از طرف دیگر، کمپانی ال جی در حال حاضر دو گوشی انعطاف پذیر با نام های G Flex و G Flex 2 را به جهان معرفی کرده است. این احتمال وجود دارد که کمپانی ال جی نیز گوشی منعطف خود را در سال 2017 راه اندازی کند.

اگر گوشی های انعطاف پذیر لنوو در سال جاری راه اندازی شوند، رسما به عنوان اولین شرکتی شناخته خواهد شد که این گوشی ها را به واقعیت تبدیل کرده است. نکته ی قابل توجه درباره ی این گوشی ها، تنها نمایشگر آنها نیست؛ بلکه سایر مولفه ها از جمله باتری به سادگی خمیده نمی شوند.

تا 31 آگوست (10 شهریور)، دو هفته زمان باقی مانده و ما برای رونمایی از این دستگاه هیجان زده ایم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر