;
coinex

سامسونگ گلکسی Tab S3 ماه آینده به طور رسمی عرضه خواهد شد

اخیرا سامسونگ تایید کرده که تبلت سامسونگ گلکسی Tab S3 خود را ماه آینده منتشر خواهد کرد.

اخیرا سامسونگ تایید کرده که تبلت سامسونگ گلکسی Tab S3 خود را ماه آینده منتشر خواهد کرد. در 22 ماه جولای بود که این کمپانی اعلام کرد، قصد دارد تا تبلت Galaxy Tab S3 را در سپتامبر راه‌ اندازی کند. از چند روز قبل شایعاتی شنیده می‌شد که نشان می‌داد سامسونگ تصمیم گرفته تا این تبلت را در ماه آینده راهی بازار کند.

جای تعجبی نخواهد بود. سامسونگ با قرار دادن پستی در فضای وب اشاره می‌کند که سامسونگ گلکسی Tab S3 قرار است تا همزمان با انتشار اروپایی فبلت Galaxy Note 7 که در دوم سپتامبر (12 شهریور) انجام خواهد شد، عرضه شود.

با برنامه ریزی برای انتشار دوم سپتامبر (ماه آینده) این احتمال وجود دارد که Samsung در طول برگزاری نمایشگاه IFA 2016 این تبلت را به نمایش بگذارد، جایی که قرار است تا ساعت هوشمند Gear S3 نیز معرفی شود. به احتمال زیاد سامسونگ گلکسی Tab S3 در دو نسخه از نظر اندازه نمایشگر تولید خواهد شد. مدلی از آن با نمایشگر 9.7 اینچی همراه خواهد بود و نسخه دیگر از تبلت جدید سامسونگ به یک نمایشگر کوچکتر 8 اینچی مجهز می شود. سامسونگ تا کنون مشخصات گلکسی تب اس 3 را به طور رسمی اعلام نکرده است؛ هر چند به این نکته اشاره داشته است که پردازنده این مدل جدید قوی تر بوده و عملکرد بهتری از تراشه Galaxy Tab S2 خواهد داشت و البته با ویژگی های خلاقانه همراه خواهد بود که در مدل های قبلی تبلت‌ های سری Galaxy Tab S وجود نداشته است. این که چه ویژگی های خلاقانه و نوآورانه ای در آن به کار رفته، هنوز مشخص نیست.

اگر چه سامسونگ هیچ جزئیاتی از مشخصات تبلت جدید خود را فاش نکرده است؛ اما مدل 8 اینچی گلکسی Tab S3 اوایل امسال در سایت TENNA ظاهر شد و مشخصات این مدل خاص به بیرون درز کرد. بر اساس تاییدیه تنا، نسخه 8 اینچی این دستگاه از پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 652 کوالکام در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، قدرت می‌گیرد. این حافظه می‌ تواند از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت ارتقا یابد. نمایشگر 8 اینچی این تبلت از رزولوشن 1536 در 2048 پیکسل برخوردار بوده و یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، نیروی لازم برای آن را تهیه می‌کند. در پشت این دستگاه یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار گرفته و این در حالی است که جلوی آن برای گرفتن سلفی و چت تصویری به دوربینی 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. سامسونگ گلکسی Tab S3 با اندروید 6.0 مارشمالو وارد بازار گوشی های هوشمند خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر