;
coinex

گزارش تصویری از رویداد کارآفرینی همسو در کرج

روز گذشته، چهارمین رویداد کارآفرینی همسو در شهر کرج، تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار گردید.

این رویداد که از ساعت 16 تا 20 به طول انجامید، با بخش کلیپی خاطره انگیز از تصاویر 3 رویداد همسو و 58 رویداد همفکر آغاز شد.

سپس دکتر باغستانی، عضو شورای شهر کرج، در مورد نقش پراهمیت ترویج کارآفرینی صحبت کرده و بر لزوم تاسیس مراکز شتابدهی و مراکز رشد در شهر کرج تاکید نمود. همچنین از حمایت های مستمر و موثر مرکز پژوهش شورای شهر در برگزاری رویداد کارآفرینی همسو تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه جعفر امامی، کارآفرین پیشکسوت حوزه نساجی و بنیانگذار شرکت دکاموند در پاسخ به سوالات وحید عباس زاده، کارشناس کارآفرینی به بیان تجربیات سخت کارآفرینی و مسیرهای طی شده اش در کار و زندگی پرداخت.

هادی فرنود، بنیانگذار استارتاپ کاموا و محی سنیسل، بنیانگذار استارتاپ دونیت دو مهمان جوان همسو بودند که در گفتگو با حمید توکلی، کارشناس کارآفرینی و مجری همسو مروری داشتند از دوران کارمندی تا یافتن ایده، ارزیابی ایده، تشکیل تیم، موفقیت ها و تصمیم های اشتباهشان در مسیر رشد.

بعد از آن نیز شرکت کنندگان از دو کارآفرین جوان سوالاتشان را پرسیدند. در ادامه سوالات متعددی در زمینه کارآفرینی از شرکت کنندگان پرسیده شد و تعدادی از بهترین کتاب های کارآفرینی، همراه با معرفی به عنوان جایزه به آنها تقدیم گردید.

در نهایت از حضار دعوت شد که در اولین استارتاپ ویکند شهری کرج که تحت عنوان پایش توسط مرکز علمی کاربردی دانشگاه شهرداری برگزار می شود، حضور به عمل آورند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر