;
coinex

گوشی آیفون 7 اپل در 23 سپتامبر راه اندازی می شود

اینطور که به نظر می رسد، گوشی آیفون 7 اپل در تاریخ 23 سپتامبر (2 مهر) راه اندازی خواهد شد؛ سفارش برای پیش خرید این دستگاه نیز از 9 سپتامبر (19 شهریور) آغاز خواهد شد.

با نزدیک شدن به زمان راه اندازی گوشی آیفون 7 اپل ، اخبار و شایعات بیشتری پیرامون این دستگاه و رویداد های آن به گوش می رسد. اخیرا اطلاعاتی منتشر شده که از معرفی گوشی آیفون 7 اپل در 7 سپتامبر خبر می دهد. در حال حاضر نیز به نظر می رسد که تاریخ واقعی راه اندازی و عرضه ی دستگاه نیز منتشر شده است.

کمپانی اپل به طور معمول، دو هفته بعد از رونمایی از دستگاه های خود، آنها را عرضه می کند؛ بدین ترتیب بسیاری معتقدند که 16 سپتامبر برای این کار برنامه ریزی شده است؛ اما بنابر برنامه ی جدیدی که توسط AT&T منتشر شده، گوشی آیفون 7 اپل تا اواخر ماه آینده، یعنی 23 سپتامبر عرضه نخواهد شد.

جدول فروشی که اخیرا توسط AT&T منتشر شده، برنامه ی زمان بندی کارکنان AT&T را نشان می دهد که در تاریخ های 9 و 23 سپتامبر باید ساعت های بیشتری را در فروشگاه سپری کنند. این احتمال وجود دارد که این برنامه ریزی برای گوشی آیفون 7 اپل انجام شده باشد، اما هیچ اطلاعاتی برای اثبات آن وجود ندارد.

اطلاعات قبلی که توسط ایوان بلاس منتشر شده بود از آغاز روند پیش خرید گوشی آیفون 7 اپل درتاریخ 9 سپتامبر خبر می داد؛ یعنی دو روز بعد از رویداد معرفی دستگاه که در جدول زمان بندی AT&T نیز به آن اشاره شده است. ایوان بلاس همچنین پیش بینی کرده بود که این دستگاه در تاریخ 16سپتامبر راه اندازی خواهد شد. اما اگر اطلاعات AT&T صحت داشته باشد، بنابراین احتمال راه اندازی در 16 سپامبر رد شده و تاریخ 23 سپتامبر برای آن برنامه ریزی شده است.

لازم به ذکر است که هیچ شایعه ای زمان معرفی گوشی آیفون 7 اپل در تاریخ 7 سپتامبر را تایید و یا رد نکرده است. این احتمال وجود دارد که دعوتنامه های رسانه ای در هفته ی آینده و در تاریخ 25 یا 26 آگوست ارسال شوند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: macrumors


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر