;
coinex

خصوصیات گوشی گوگل نکسوس مارلین در AnTuTu منتشر شد

مشخصات گوشی گوگل نکسوس مارلین توسط بنچمارک AnTuTu فاش شد.

کمپانی اچ تی سی وظیفه ی ساخت گوشی های نکسوس در سال 2016 را به عهده خواهد داشت. نسخه ی بزرگ تر با نام رمزی نکسوس مارلین شناخته شده که اخیرا نتایج آزمون های آن در بنچمارک AnTuTu منتشر شده است.

گوشی گوگل نکسوس مارلین از نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت رزولوشن 1440 در 2560 برخوردار خواهد بود. از ویژگی های سخت افزاری دستگاه می توان به اسنپ دراگون 820 که به پردازنده ی چهار هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 مجهز شده، اشاره کرد. گوشی نکسوس مارلین از رم 4 گیگابایتی و حافظه ی 32 گیگابایتی بهره خواهد برد. دوربین اصلی این دستگاه 13 و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی خواهد بود. یک باتری 3450 میلی آمپر ساعتی نیز آن را همیشه روشن نگه می دارد. علاوه بر این، سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا روی این دستگاه اجرا خواهد شد.

مشخصات گوشی نکسوس سیل فیش نیز هفته ی گذشته در بنچمارک AnTuTu منتشر شد که بسیاری از آنها با مدل نکسوس مارلین مشابه است. برای مثال هر دو دستگاه از تراشه ی اسنپ دراگون 820، رم 4 گیگابایتی و اندروید 7.0 نوقا برخوردار شده اند. علاوه بر این، تنظیمات دوربین نیز در این دو دستگاه مشابه بوده و هر دو مدل از حافظه ی 32 گیگابایتی بهره می برند. به نظر می رسد که تنها تفاوت عمده، اندازه ی نمایشگر آنهاست؛ گوشی نکسوس سیل فیش با نمایشگر 5 اینچی و با کیفیت رزولوشن 1080در 1920 عرضه خواهد شد. گفته می شود که جنس بدنه ی گوشی نکسوس مارلین فلزی بوده، این در حالیست که گوشی نکسوس سیل فیش، پلاستیکی خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر