;
coinex

تصاویری از رندرهای گوشی هواوی میت 9 در فضای اینترنت منتشر شد

رندرهای گوشی هواوی میت 9 روز گذشته توسط حساب توییتر @the_malignant در فضای اینترنت منتشر شد.

رندرهای جدید نیز همانند تصاویر دیگری که اوایل این هفته منتشر شد، از وجود دوربین دوگانه در این دستگاه خبر می دهند. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، دوبین ها روی هم قرار گرفته اند و در مجموع یک برجستگی را ایجاد کرده اند. قاب پشتی دستگاه نیز مسطح است و آن خمیدگی معمول که باعث می شود گوشی در دست ها به خوبی قرار بگیرد را ندارد.

در تصاویر مشاهده می کنید که دوربین ها توسط دو منفذ احاطه شده اند؛ برخی معتقدند که این منافذ در واقع فلاش LED و سنسور لیزر هستند. برخی دیگر معتقدند که این دو منفذ، ترکیبی از فلاش LED و سنسور ضربان قلب را تشکیل می دهند. این رندرها همچنین ترکیب رنگ دیگری را به نمایش گذاشته اند. قاب پشتی دستگاه به رنگ خاکستری تیره است اما نمای روبرویی گوشی هواوی میت 9 با رنگ سفید طراحی شده است.

در تصاویر مشاهده می کنید که گوشی هواوی میت 9 از نمایشگر 5.9 اینچی با کیفیت 1080p برخوردار شده است. همچنین جایگاه اسپیکر و سنسور را در نمای روبرویی دستگاه مشاهده می کنید. هیچ دکمه ای در قسمت پایینی گوشی هواوی میت 9 دیده نمی شود؛ بنابراین می توان انتظار داشت که به دکمه های روی نمایشگر مجهز شوند. دکمه ی پاور و تنظیم کننده های صدا نیز در قسمت های بالایی تعبیه شده که نشان می دهد برای استفاده از این دستگاه باید از هر دو دست استفاده کنید.

به گزارش منابع آنلاین، گوشی هواوی میت 9 با رم 4 گیگابایتی و حافظه ی 64 گیگابایتی همراه خواهد بود. گفته می شود که این گوشی به دوربین اصلی 12 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. همچنین انتظار می رود که این دستگاه از پردازنده ی کیرین 960 و اندروید 7.0 نوقا نیز برخوردار شود. این بدان معناست که گوشی هواوی میت 9 در سه ماهه ی چهارم سال 2016 معرفی خواهد شد.

 

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر